ישראל ביתנו הודיעה היום (רביעי) על הסרת התביעה נגד הצייצן קפטן ג'ורג', זאת לאחר שהאחרון התנצל בפני יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, בתכנית של אראל סג"ל ב-103FM, במהלכה אמר: "אני רוצה להבהיר שהדברים שכתבתי התבססו על פרסומים שונים בנושא. טעיתי בכך. הסרתי את כל הפרסומים שפרסמתי על הנושא, ואני מתנצל בפני אביגדור ליברמן אם הוא נפגע".

"אתה מדבר כמובן על הטענה שאביגדור ליברמן נפגש כביכול עם ח"כ יאיר לפיד בווינה", השיב לו סג"ל. "לכאורה אין לזה שום אישוש. הפרסומים עליהם הסתמכת היו חסרי ביסוס ואתה טעית והתנצלת. להערכתי כעת הסיפור הזה צריך להיות מאחורינו".


כזכור, ליברמן איים להגיש תביעת דיבה נגד אזרחים שטענו כי נפגש עם ח”כ יאיר לפיד מיד לאחר הבחירות, וכי שם סיכמו ביניהם למנוע את הקמת ממשלת הימין, ולאחר זמן מה תבע את “קפטן ג’ורג”.

הצייצן כתב בטוויטר כי “לפיד וליברמן נפגשו בווינה מיד לאחר הבחירות והגו את התוכנית בה ליברמן אינו מצטרף לממשלת נתניהו, גורמים לתיקו 60/60 ובכך מקווים לפוטש”. על כך נכתב בתביעה כי “לא היו דברים מעולם. כל מילה ומילה בציוץ הזה הינה שקר מוחלט, אשר מעולם לא אירע”.


במסגרת מערכת הבחירות הקודמת נחשף שמו האמיתי, גיורא עזרא, במסיבת עיתונאים של הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. מסיבת העיתונאים כונסה כדי להזים את הטענות שפורסמו בדוח הבוטים.