ברדוגו גרופ, הנמצאת בבעלותו של היזם ליאור ברדוגו ואשר החלה בחודשים האחרונים בשיווק פרויקט המגורים RENE, הודיעה היום (רביעי) כי שיווקה עד כה, מעבר למצופה, למעלה משליש מהדירות בפרויקט. מהחברה נמסר כי בין הדירות שנמכרו, דירות שלושה וחמישה חדרים. עוד נמסר כי בשבוע שעבר חתמה החברה על הסכם ליווי לפרויקט עם בנק הפועלים. 

ליאור ברדוגו, מבעלי הקבוצה, אמר במעמד החתימה: "עבורנו זאת תעודת כבוד בכך שהבנק הגדול במדינה מביע את אמונו בפרויקט ובחברה שלנו בפרט וכבר מצפים לשיתופי פעולה נוספים בעתיד". עוד אמר ברדוגו בהקשר למצב המכירות בפרויקט: "אנו מרגישים שברגע שמתייחסים לרצונות ולצרכים של קהל הרוכשים הפוטנציאלי שבאים לידי ביטוי הן בבחירת מיקום לפרויקט והן ברמת התכנון האדריכלי. הוא חש בזאת ומביע את אמונו וכן גם נהנה מהערך המוסף אותו אנו יודעים להביא". 
 
ליאור ברדוגו. צילום: יובל אסף
ליאור ברדוגו. צילום: יובל אסף

במקביל, ממשיכה ברדוגו גרופ בשיווק הדירות הגדולות והמיוחדות בפרויקט - דירות הדופלקס והגן. מדובר בדירות שתוכננו על ידי משרד האדריכלים בהר-מוסקוביץ' בסטנדרטים גבוהים שטרם נראו ברחובות, במחירים של החל מ-2.32 מיליון שקלים לדירות 5 חדרים עם מרפסת בגודל של כ-19 מ"ר, הכוללות מפרט טכני עשיר במיוחד ומטבח משודרג.

בנוסף, דירות גן ענקיות ימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים, בעוד ש-3 דופלקס-פנטהאוזים יציעו תכנון הכולל: בקומה עליונה יחידת אירוח הכוללת סלון, מטבח ומרפסת גדולה וקומה תחתונה הכוללת שישה חדרים מקלחות וחדרי שירותים. הדופלקסים, ששטחם החל מ-157 מ"ר בנוי ועוד כ-80 מ"ר מרפסות, ימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלבי הפרויקט הכולל ערבות בנקאית עפ"י חוק המכר דירות.  
 
צילום: סטודיו פיבוט
צילום: סטודיו פיבוט

פרויקט RENE, שיכלול בניין בן 8 קומות, יוקם על מגרש בן 1.7 דונם במרכז העיר רחובות (רחוב טלר 10) שנרכש על ידי ברדוגו לפני כחצי שנה מבעלים פרטיים תמורת כ 20 מיליון שקל בעסקת מזומן. מדובר במגרש ועליו שני בתי צמודי קרקע ישנים, שהריסתם תחל בקרוב. 
 
ברדוגו גרופ, עוסקת בתכנון וייזום פרויקטים בנדל"ן והוקמה על ידי היזם ליאור ברדוגו אשר צבר יותר מעשור של ניסיון בניהול והובלה של חברות נדל"ן יזמיות ומבצעות מהבכירות במשק. נכון להיום, יוזמת ברדוגו גרופ במספר ערים ברחבי הארץ פרויקטים מיוחדים למגורים בסטנדרט גבוה במיוחד. בדרך יצירתית עם המון ערך מוסף ללקוחותיה.