רוב האנשים שהיו נפצעים קשה, ככל הנראה היו הולכים לקבל סיוע רפואי ואז לנוח. אבל לא הכלה העקשנית הזו, שלמרות שסבלה מכווייה קשה בישבנה סרבה לבטל את חתונתה ונשאה בתוצאות הקשות של החלטתה. את האירוע הביזארי הזה העלתה משתמשת בשם MamaFreethinker לאתר reddit, שסיפרה איך הצרות החלו אפילו לפני טקס החתונה עצמו, מה שבהחלט בישר רעות.



"במסיבת הרווקות, הכלה הייתה כל כך שיכורה עד שהיא נפלה עם הישבן על מנגל רותח כשלגופה רק תחתוני ביקיני. כתוצאה מכך היא סבלה מכוויה בדרגה שלישית על ישבנה", היא כתבה. הכלה המשיכה לסבול אבל סרבה לבטל את החתונה, שנערכה באתר נופש יוקרתי בו האורחים נשארו לישון. במקום זאת, היא מצאה דרך לא מקורית לעמעם את הכאב: "במהלך החתונה היא שוב השתכרה קשות, וכל עשר דקות ניגשה לאחד האורחים, הרימה את השמלה והראתה להם את הכווייה בישבן".



היא הוסיפה ש"זה נהיה כל כך מביך, עד שאבא של בעלה החליט לשים לה כל הזמן כוס אלכוהול ביד, כי צריך שתי ידיים כדי להרים את השמלה. אז היא השתכרה עוד יותר". אם לא די בכך, הבר בחתונה היה בתשלום, ואתם יכולים רק לנחש מה קורה לאורחים שצריכים לשלם על אלכוהול בחתונה. כשהם נאלצים לבחור בין לתת במתנה כסף לזוג הטרי לבין לשתות אלכוהול, רוב האורחים בחרו באופציה השנייה והוציאו את רוב כספם על המשקאות".

הסיפור המשונה מיד לכד את תשומת הלב של משתמשי reddit, כשדבר אחד הרגיז אותם יותר מכל. "הדבר שהכי מטריד אותי הוא שהבר היה בתשלום, והזוג עדיין ציפה שהאורחים יתנו לו כסף", כתב אחד מהם ואחר הוסיף: "הייתי מתעצבן אם היו גוררים אותי לחתונה ואז מצפים ממני לשלם על האלכוהול". אחרים פשוט תהו מה קרה לחתן: "איפה החתן בכל הסיפור הזה? או שהוא מעופף לחלוטין או שגם הוא היה שיכור מת ואיבד את ההכרה איפשהו".