יש לא מעט זוגות צעירים שמוכנים לשלם הרבה מאוד כסף עבור זמר מוכר שילווה אותם בכניסתם לחופה - ויש מי שמקבל ג'סטה מאחיו הבכור. איזה כיף לאח הצעיר של משה פרץ, שלא רק זכה בצעידה מרגשת לחופה הודות לאחיו הזמר, אלא גם קיבל שיר שנכתב במיוחד עבור הרגע שבו הוא וזוגתו נשבעו לעולמים.



בשבוע שעבר ניר פרץ, האח הצעיר של הזמר משה פרץ, נישא לבחירת ליבו ונכנס לחופה לצלילי השיר "יפה בלבן", אותו כתב משה במיוחד עבור הרגע הזה. "התרגשתי מלא", סיפר פרץ (36) לאיריס קול ב-103fm. "עברנו דרך. אני גידלתי אותו. ניר עבד איתי כזמר מלווה וכעוזר האישי שלי".





"יש בינינו הפרש של 6.5 שנים, אבל יש לנו גם הרבה במשותף. הוא עבר איתי את כל הקריירה שלי וחווינו רגעים יפים וגם פחות יפים, והנה הגיע הרגע שהוא חיכה לו כל כך הרבה זמן - החתונה". השיר, אותו כתב פרץ יחד עם אבי אוחיון, הושמע בהשמעת בכורה באותו רגע מרגש. "כל מי שהיה בקהל שמע את השיר לראשונה", המשיך פרץ. "סגרנו מעגל וכעת ניר יוצא לדרך חדשה. אני שמח שהוא ושלי יחד ומאחל להם כל טוב. עכשיו ההורים שלי רגועים כי כל האחים נשואים".



עובדה מעניינית: את הליווי בפסנתר עושה לא אחר מאשר יהודה סעדו, זוכה 'כוכב נולד 3'. החיבור המפתיע נוצר, מסתבר, עוד לפני הרבה מאוד שנים. "אני ויהודה מכירים עוד מאז שהייתי בן 21. היינו כמה חברים ועד היום כשאנחנו נפגשים אנחנו מעבירים חוויות מאותה תקופה". לדבריו, יהודה הגיע לאולפן ההקלטות לגמרי במקרה והסכים להקליד את ליווי הפסנתר. "הוא איש מקסים ומוכשר שהוסיף את כל הרגש והנתינה שלו לשיר".



בוחבוט סטייל


בעוד שבוע מאות אלפי ילדים יתחילו את החופש הגדול וילכו לקייטנות, ישוטטו ברחובות וישגעו את ההורים. עם זאת, יש מי שדווקא ימשיך את הלימודים - אבל בבית ספר אחר. 'בית ספר למוזיקה', הריאליטי המוזיקלי שהביא לעולמנו שמות מוכרים כמו עדי ביטי ואגם בוחבוט, יחזור בעונה חדשה אחרי כמה שנות הפסקה. מי שיחזור לצוות המורים אחרי היעדרות קצרה הוא משה פרץ בכבודו ובעצמו. "זו תוכנית מקסימה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן", סיפר.




ואי אפשר שלא להזכיר שפרץ הוא מי שהיה המורה של אגם בוחבוט - הכוכבת הכי גדולה שיצאה מהתוכנית. "היא הייתה המצטיינת אז והיא מצטיינת גם היום. אגם עשתה דרך מקסימה ואנחנו עדיין עובדים יחד. מה שעברתי איתה זה דבר של פעם בחיים. הרגשתי שהיא מוציאה את הקול שלה דרך הגרון שלי. זו אותה נשמה וזה אותו חיבור. יש ילדים מאוד מוכשרים ואני רוצה להעביר את מה שאני יודע לדור החדש כדי שימשיך עם זה".

האם נזכה לראות בקרוב את אחד מארבעת ילדיו של פרץ על הבמה של בית הספר? עוד חזון למועד, אבל בהחלט ייתכן שכן. "יש לי ילד שעדיין לא אומר שהוא רוצה להיות זמר כי הוא לא יודע מה זה, אבל לגמרי אפשר לראות שהוא קשור למוזיקה. הוא שר, רוקד והולך לפסנתר ולעמדת הדי ג'יי". ולא, חשיפה בגיל צעיר ממש לא מפחידה אותו. "מי שזוכה לעשות מוזיקה זוכה לדבר בשפה רוחנית עם לב ונשמה. אלווה את ילדיי במה שיבחרו".