המשטרה העבירה את חקירת האסון בבת ים, בה נהרג טימופי אשורטיה בן ה-9, לטיפול יחידת ההונאה במחוז תל אביב, זאת על מנת למנוע מצב של ניגוד עניינים בחקירה. במשטרה מציינים כי אין בהחלטה כדי להצביע על התקדמות בחקירה אלא למנוע מצב של ניגוד עניינים בחקירה, זאת במידה ויצטרכו לחקור גורמים בעירייה, מצב שייתכן ויהיה בעייתי לאור העבודה כי עיריית בת ים עובדת בשוטף מול מרחב איילון במשטרה ויש ביניהם קשרי עבודה. 

מוקדם יותר היום דווח כי כל כיווני החקירה נלקחים בחשבון, לקבות חשד לרשלנות. אשורטיה נהרג אמש לאחר שנפל מסלעים בחוף סי פאלאס בבת ים.  למעריב נודע כי כוחות המשטרה שהגיעו למקום פגשו מדריך נוער מבית הספר בו לומד הילד, וזה סיפר כי נפגש עם הילד ובמסגרת תפקידיו הוא היה מדריכו בצופי ים. לדבריו, במהלך שיחה בינו לבין הילד ובנסיבות שהוא לא מצליח להבין את מהותם, קם הילד ממקומו והחל לקפוץ כאשר בשלב מסוים צנח אל מותו. 
המדריך היה נסער מהאירוע, והוא לא ידע להסביר איך צנח הילד מהסלעים אל מותו. במשטרה המשיכו בחקירה לבירור הנסיבות. בין השאר נבדק האם המקום אכן מסוכן והאם קיימת רשלנות מצד גורם כלשהו וכן האם מעידה רגעית הובילה לאירוע הטרגי. 

אמו של הילד סיפרה היום לחדשות "כאן" על הטרגדיה שפקדה את המשפחה. "הילד שלי הוא הכי טוב בעולם", אמרה בדמעות, "אין לי כלום. אני לא יכולה בלעדיו. אני לא יודעת איך עכשיו לחיות". 



"אתמול התקשרה אליי איזה אישה ואמרה לי 'הבן שלך שוכב עם מלא דם'", סיפרה עוד האם. "אני הייתי בטיילת עם הילד הקטן. הוא הלך לצופי הים. אני יודעת שיש לו שם חברים ויש לו סטודנט שהוא טיפל בו בבית ספר ועזר לו, הוא מאד אוהב אותו. הילד הזה כל כך אהב את הסטודנט הזה. הוא צריך היה ללכת לצבא והוא רצה לפגוש אותו". 




לפי מד"א הילד נפל לחוף מגובה של כ-10 מטרים. בעקבות הנפילה נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים וולפסון על ידי חובשים ופרמדיקים של צוות מד"א. מאוחר יותר נקבע מותו. המשטרה החלה בבדיקת האירוע.