רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את פעילותה בשוק המזון המהיר ועד סוף 2019 תפתח עוד 10 סניפים של מותג ההמבורגר Y. Burger.  פורסת את סניפיה החדשים בבאר שבע, דימונה, יבנה, גדרה, בית יצחק, שוהם, נהריה, קרית חיים, מסילת ציון, תל-אביב ורחובות.



תפריט הרשת מורכב מהמבורגר (כ-114 גרם), שניצלונים (כ-150 גרם) וצ'יפס (כ-150 גרם). מחיר ארוחה הכוללת המבורגר, צ'יפס ושתייה קלה בפחית או בקבוק (עד חצי ליטר) עולה כאמור, 30 שקלים בלבד. מחיר ארוחה עם המבורגר כפול עומד על 35 שקלים.



ארוחת שניצלונים תעלה 20 ובמידה והלקוח מעוניין במנת שניצלונים בלבד היא תעלה 10 שקלים, כמו כן גם מנת צ'יפס. ההמבורגרים מוגשים עם חסה, עגבנייה, בצל, מלפפון חמוץ, קטשופ ומיונז. זמן ההמתנה לארוחה יהיה כ-4 דקות.



שי דגן, מנהל רשת חנויות הנוחות Yellow: "זהו פתרון נוסף של נוחות שמציעה Yellow ללקוחותיה הנמצאים על הדרך ומספק מענה לצורך יומיומי של ארוחה איכותית, זמינה וזולה שניתן לאסוף בדרך הביתה או לאכול במקום. הרחבת רשת ההמבורגרים היא חלק מעולם רחב של פתרונות שאנחנו מפתחים בכדי להמשיך ולהציע ערך מוסף ושירותים חדשניים ללקוחות, כמו, רכישת ירקות ופירות באפליקציה של Yellow ואיסופם ממתחמי פז ברחבי הארץ, שירות תדלוק ללא ארנק, איסוף חבילות באמצעות לוקרים דיגיטליים ועוד. אנחנו מתכוונים להמשיך ולהגדיל את פריסת הרשת ולהביא את בשורת המזון המהיר והזמין למקומות נוספים ברחבי הארץ".