עו"ד יהודה פריד, שמייצג את הילדה בת ה-7 שנאנסה, אמר היום (חמישי) ב-103FM כי הוא "מזועזע" מדברי עורך דינו של הנאשם כי יתכן שהילדה כלל לא הותקפה. בראיון לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד, פריד סיפר כי המשפחה מרגישה "כאילו נפגעה בשנית" ואמר כי הילדה נמצאת במצב נפשי "קשה מאוד".
"התחושה במשפחה קשה מאוד. הם מרגישים כאילו הם נפגעים פעם שנייה", אמר פרקליטה של הילדה. "פעם ראשונה מכל האסון שקרה להם, ופעם שנייה שבעצם עולים ספקות בקשר למה שקרה. אני שמעתי בזעזוע את הדברים של עורך דינו של הנאשם - הוא לא חשוד, הוא כבר נאשם - שאומר אולי הילדה בכלל לא עברה אונס. מאיפה אתה יודע את זה? אתה מקסימום יכול להגיד שמרשך חף מפשע, וזה על גבול הלגיטימי, אבל לבוא ולהגיד שהילדה לא עברה פגיעה מינית? בצורה חד משמעית, כולל בדיקות רפואיות, אני מודיע שהילדה עברה פגיעה מינית קשה מאוד".
באשר לזמן שלקח עד שהועברה התלונה, השיב פריד כי "אתם צריכים להבין שמדובר באקלים תרבותי שונה. כשקורים דברים כאלו, מתייעצים עם הרבנים, עד שמחליטים. אם היינו הולכים לפי הספר, אז כמובן שהיא הייתה צריכה לבוא בליל הפגיעה המינית כך שיוכלו לגלות את ה-DNA. עברו מספר ימים, היא פנתה לרופאה, הרופאה אבחנה את הפגיעה המינית והילדה הצביעה בוודאות על הנאשם כמי שפגע אותה. להערכתי ולטעמי זה מספיק". 

"באירועים האלו כל דקה וכל יום קובע. יכול להיות שלא היו בכלל סימני שאלה אם הייתה מתבצעת בדיקה גנטית. הכל היה נגמר מהר. זה ברור לנו, וכל מילה שלך בסלע. כמובן שיש עוד הרבה מה ללמוד, בכל המגזרים, בוודאי במגזר הזה", אמר עורך הדין.

"כל עוד זה תלוי בנו, אנחנו סנגורים מוכרים וידועים ומקצועיים, אנחנו נעשה הכל כדי שהצדק יבוא לאור. עוד הערב אנחנו נפגשים עם גורמי תביעה ונדבר איתם. אנחנו נעבוד ולא נשקוט עד שהצדק ייצא לאור", הוסיף עו"ד פריד.
מה תגיד לגורמי התביעה?
"נדבר על הדברים המקצועיים ונראה אם אפשר לדאוג שהכל יהיה בסדר".
מה שלום הילדה?
"הילדה במצב קשה מאוד, היא לא ישנה בלילות, היא בוכה רוב הזמן. היא כמובן לא מעוניינת ולא רוצה להתקרב לבית הספר. עוברים עליה דברים קשים מאוד".
היא מקבלת טיפול מקצועי?
"כן, היא התחילה. היא הגיעה לעניין של הרטבות בלילה, כל הדברים שמראים על רגרסיה קשה מאוד, פגיעה מינית קשה".
היא מודעת למהומה התקשורתית מסביב?
"לא רק שהיא לא מודעת, אפילו ההורים לא יודעים".
פה יש יתרון לפער התרבותי, שהחרדים לא מודעים.

"כן. כשניסינו להגיד להם שיש דיבור על זה, הם אפילו לא הבינו".