סערת ההתבטאויות בראיון למעריב של ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט, לא שוככת כאשר מי שדווקא יצא להגנתו הייתה המתמודדת על ראשות מפלגת העבודה, סתיו שפיר, שפרסמה פוסט בו תקפה דווקא את אלו שיצאו נגד דבריו. ב-103FM העלו לשידור את חברת הכנסת סתיו שפיר, אך לפני כן שמעו את ח"כ מיקי זוהר שתקף את שפיר.



"אנחנו רוצים שההתנשאות הזו מצד מסוים תיפסק", אמר זוהר. על הטענה כי לליכוד ישנו רווח מדברים כאלו המביאים להם מנדטים אמר ח"כ זוהר כי "אנחנו לא זקוקים להתנשאות הזו מצד אותם אנשים כדי לנצח את הבחירות. אנחנו מנצחים את הבחירות קודם כל בזכות העשייה שלנו, בזכות הדברים המדהימים שמדינת ישראל חווה בשנים האחרונות בכל הגזרות והפרמטרים, אני חושב שאפילו אתם תוכלו להסכים עם זה".



לגבי חברת הכנסת מהעבודה אמר זוהר כי "סתיו שפיר, ההתנשאות שלה, זה בעצם המאפיין הכי בולט שלה. בגלל זה אנחנו מאחלים לה גם מכל הלב לנצח את הפריימריז להנהגת מפלגת העבודה. אני מתכוון לדבר עם כל החברים שלי במפלגת העבודה בדרום, שיש לי הרבה חברים שם, ואני הולך לשכנע אותם להצביע לסתיו שפיר, כי אם היא תיבחר לראשות מפלגת העבודה אין לי ספק שהמפלגה הזו תימחק מעל פני האדמה. אני באופן אישי לא תראו אותי מזיל דמעה. אני אשמח מאוד אם היא תיבחר, כי ההתנשאות שלה היא גישה שמאוד מאפיינת את השמאל הישראלי מהסיבה האחת הפשוטה: סתיו שפיר משתייכת לאותם אנשים שלא מעכלים עדיין שהשמאל הפסיד את הבחירות ושהיה מהפך".





ח"כ זוהר המשיך ואמר כי "איך הם מתנשאים עלינו? הם פשוט טוענים טענה מוזרה, שכל מי שמצביע עבורנו, עבור נתניהו, הוא לא אדם חכם. הם הנאורים לא מצביעים לנתניהו, והאנשים הפשוטים, אנשי העמך מה שנקרא, מצביעים לנתניהו. זה המשוואה שהם מנסים לייצר. כשאנשים מהסוג הזה אומרים דבר בלתי נתפס, שמיליון מאה אלף איש הם לא אינטליגנטים כי הם הצביעו לנתניהו ולליכוד, הם בעיניי אנשים מתנשאים ואף אחד לא יכול לחלוק על זה".



ח"כ זוהר התייחס גם לדברי העיתונאי בני ציפר כי 'בלי נתניהו הימין זה ערימת זבל' והפתיע בתגובתו: "בני ציפר לא מאה אחוז בנפש, אני חושב שאנשים כבר הבחינו בזה מכמה ראיונות ששמעו ממנו. הוא לא מאה אחוז נפשית. אתה רוצה שאני אתייחס אליו? אני לא ראיתי בו אדם בריא, מבריק. כן, יכול להיות שהוא מסוג האנשים שקיבלו יותר מדי שכל עד שהתחילו לדבר שטויות, יש גם כאלו. אני לא מתנשא עליו, אבל אמירה מן הסוג הזה שלו היא לא אמירה של אדם הגיוני, אז אני לא מתייחס אליה. היא אמירה בעיניי לא פחות חמורה מהאמירה של מר שביט, ולכן אני אומר - בסופו של דבר, זה מה שאני אומר גם לכולם - תנו לציבור להחליט מה טוב. אל תתנו לו ציונים".



כאמור לאחר ח"כ מיקי זוהר עלתה לדבר חה"כ סתיו שפיר והגיבה לדברים שנאמרו: "אסיים את הסאגה הזו בלהגיד שאני לא אשכח לעולם את הרגע שבו מיקי זוהר ישב בוועדת ביקורת שבה הוא ניסה להגן על נתניהו, ואיכשהו התפלק לו לצרוח על הורים שכולים, דיון שאי אפשר לשכוח אותו. נדמה לי שהוא התנצל על זה אחר כך, אבל זה לפעמים מה שקורה בטעות לאנשים שמרוב שהם עסוקים להתחנף לראש הממשלה, לעבריין הנמלט, הם מוכנים לעשות הכל. הם מוכנים להשחית את הדמוקרטיה, הם מוכנים לפרק את הכנסת, הם מוכנים לצאת נגד הורים שכולים. זה מה שמיקי זוהר מייצג. כשתסתיים הקריירה של נתניהו, תסתיים גם הקריירה של מיקי זוהר".




"את האמירה מן הסתם לא אהבתי", המשיכה שפיר והתייחסה לדברים של שבתי שביט, "אתה יודע מה אני חושבת על מי שמבטל את הציבור שמצביע. אבל, סלח לי, שבתי שביט שעשה הרבה למען המדינה יכול להגיד מה שהוא רוצה. הוא לא מכהן כרגע במשרה ציבורית. כל מחול הגינויים האלה שאנחנו תמיד נדרשים אליו, אתם שמים לב מה אומרים בימין על השמאל? בימין מסמנים מטרות על פרצופים של אנשי שמאל ועושים מזה קמפיין, קוראים לאנשי שמאל בוגדים, מדברים כך על מורה שאומר על דעתו, המשטרה אפילו עברה מתקפה ע"י אנשי ימין בממשלה שאמרו שהיא עושה קונספירציה והפיכה נגד ראש הממשלה פשוט כי היא חוקרת אותו.

"הנהגת הימין, ולא מדובר פה על כל מצביעי הימין, אלא על הנהגת הימין - היא מתנהלת כבר 25 שנה בצורה מסיתה ומביאה לאלימות. אני אזכיר לכם, שאני לצערי, נאלצתי להסתובב עם אבטחה במשך חודשים בגלל אותה הסתה שהגיעה מהנהגת הימין ונתניהו. ואני לא היחידה. יש כל כך הרבה כמוני, שמפחדים לעלות סטטוס פוליטי לפייסבוק, כי הם לא רוצים להיות מותקפים אחר כך. די. מה קרה לנו? הגיע הזמן שנפסיק לפחד ולהתחנף, ושההנהגה של המחנה שלי תפסיק לחפש מחמאות מהימין ותבין שאנחנו צריכים להתחיל לנצח".