על רקע דבריו של ראש המוסד לשעבר שבתי שביט כנגד בוחרי הליכוד אשר עוררו סערה, ואחרי שהתכתש עם יאיר נתניהו, בנם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה - רוני מאנה, איש העסקים שהיה חברם של בני הזוג בנימין ושרה נתניהו התארח היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, שם התייחס להרשעתה של נתניהו והמשיך לתקוף אותה. כמו כן, התייחס מאנה לטענה לפיה חברי הכנסת ממוצא מזרחי ממפלגת הליכוד מגנים על ראש הממשלה ו"נשכבים על הגדר למענו". 



למה דווקא המזרחים בליכוד נשכבים על הגדר למען ראש הממשלה בנימין נתניהו? 


"הם סובלים מחוסר ביטחון. הם כנראה באו מאיזו ממלכה שבה הם צריכים מלך כל הזמן וצריכים לשרת אותו. כולם באו מהמחוזות, באו מלמטה. הם בלי ביטחון עצמי ונאחזים במנהיג שלהם. אם תשים לב, אף אחד מהאשכנזים בליכוד לא אומר משהו רע על שרה נתניהו. אולי תראה איזה אחד שיגיד בטעות משהו. חברי הכנסת מייצגים את העם, לא רק את הליכוד".



בבלפור מעריכים את האנשים האלה ששוכבים על הגדר למענם.


"נחזור לאמירתו של בני ציפר. הימין בלי נתניהו זה ערימת זבל. לא התפלאתי על האמירה הזו, לא ראיתי שמשפחת נתניהו קמה ואמרה משהו על האמירה הזו. זה בא מתוך בלפור. הבלפורים חושבים שבלי ביבי אין מדינה בכלל. צריך למסור אותה לרשות הפלסטינית. כאילו אין מנהיג. הם לא מעריכים את האנשים האלה שמלקקים להם ומתחנפים אליהם. קח כל אחד בתורו. קח את שר התקשורת לדוגמה. הוא הלך עם כל החנפנות שלו, המגעילה, נבעט החוצה. מירי רגב הבינה, אני מקווה שהיא הבינה. דוד ביטן דודי אמסלם, מיקי זוהר - כולם ספרדים, כולם אנשים בלי עמוד שדרה. זו פשוט בושה. קח את ישראל כץ, אתה לא שומע אותו,  גדעון סער או גלעד ארדן, הם מבינים את זה".



 


שר המשפטים אמיר אוחנה קיבל פיצוי, את תיק המשפטים.
"אוחנה נשלח לתוך האש מבניין עזריאלי כלפי מטה, להתרסקות. ביבי שלח אותו כשפן ניסיונות. הוא משתמש בו ואומר לו תגיד ככה, נראה איך זה יעבור.  אמיר אוחנה הוא עורך דין, הוא לא טיפש. הוא אמר משהו כי אמרו לו להגיד ובגלל זה הוא הגיע לתפקיד. הוא גם לא יהיה שר המשפטים בקדנציה הבאה, שיהיה לך ברור".

גם אתה כמזרחי גאה נלחמת עבורם,  שירתת אותם, ובסוף הם זרקו אותך.
"הם לא זרקו אותי, אני עזבתי. אני הלכתי משם. היו הרבה ניסיונות שלהם להחזיר אותי. יש לי מאות חברים. אני הייתי חבר שלהם, הם לא מעריכים אף אחד. מבחינתם, אין להם גם חברים. כל מי שנמצא לידם זה אנשים שהם מנצלים אותם. קח לדוגמה את יואב הורוביץ, המנכ"ל שהתפטר. הוא הגיע כדי להיות מנכ"ל. היו לו הרבה מעטפות של חתימות בשביל עבירות נוספות. הוא הבין שהוא לא רוצה להיות ביאח"ה. טוב לו ברמת גן. איך אמר לי ניר חפץ, 'אני באתי לעבוד, לא באתי לבצע עבירות, אבל ברגע שתפסו אותי, לא הייתה לי ברירה. מה. אני לא אציל את המשפחה שלי - אני לא הרווחתי מזה כלום".

מאנה המשיך: "נתניהו היה ראש אופוזיציה. הוא לא היה יכול לתת לי כלום. אם אני אמכור דירת ארבעה חדרים במקום בארבעה מיליון בשניים וחצי מיליון  - גם השונא הכי גדול שלי יבוא לקנות דירה. אני הייתי אחראי על אגף שרה נתניהו. אני הייתי צריך להרגיע אותה, לקנות לה, לפנק אותה. אני  הייתי צריך להוריד אותה מביבי. אם לא מורידים את שרה מביבי הוא לא יכול לעבוד. התפקיד הכי חשוב בכל מדינת ישראל זה התפקיד של שרה נתניהו, הוא יותר קשה מכל תפקיד אחר, כולל ראש השב"כ, ראש המוסד והרמטכ"ל. עוד לא יבש הדיו על העבירות ששרה נתניהו העבריינית ביצעה. איזה כיף זה להגיד את זה. הוא מגן על אשתו והוא לא מאמין במה שהוא אומר".

שרה חגגה ניצחון השבוע על מערכת המשפט.
"עוד ניצחון כזה ואבדנו. שרה תמשיך לעשות עבירות. היא לא תשתנה, היא תעשה ותמשיך, זה אופי. אופי אי אפשר לשנות".