טרגדיה באילת: ביום שישי האחרון דווח על תאונה ימית בין שני אופנועי ים באילת במהלכה נפצעו שני גברים שעל פי בדיקה ראשונית נמצא כי אחד מהם היה על חלקו האחורי של כלי השיט, ונפגע בחלקו האחורי על ידי האופנוע השני. הערב (שבת) דווח כי כבר במהלך הלילה נקבע מותו של אחד מהגברים שנפצע קשה ופונה לבית החולים יוספטל שבאילת. ההרוג, גבר בשנות ה-40 לחייו, תושב לוד.

במהלך הניסיונות הרפואיים להציל את חייו, פונה הגבר בשנות ה-40 לחייו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם הוכרז על מותו. הגבר הנוסף שפונה מהמקום, הוגדר בתחילה במצב קל, כרגע על פי גורמי רפואה נמצא במצב קשה בעקבות קרעים חמורים שהתגלו בגופו, והוא עדיין מאושפז בבית החולים יוספטל. ממשטרת ישראל נמסר כי: "המשטרה העבירה דיווח אודות התאונה לרשות הנמלים והספנות, שבאחריותה למנות חוקר בודק לנסיבות התאונה".

יש לציין, המשייט שפגע באופנוע וגרם לפציעתו הוא מכר קרוב של הגבר ההרוג, תושב נבטים בן 49. כמו כן, האדם שהיה על אופנוע הים יחד עם המנוח ונפצע קשה, הוא קרוב משפחה של הפוגע. המשייט שחשוד בפגיעה טען שהיה במתחם מסוים במים, ובנסיבות שנמצאות כעת בחקירה הוא פגע עם קידמת האופנוע בחלק האחורי של אופנוע הים של בן משפחתו, וכתוצאה מכך נגרמה התהפכות והשניים נפגעו באורח קשה מאוד. 

נסיבות דומות היו גם באסון מותו של אבי רן, שוער נבחרת ישראל ומכבי חיפה\ שרכב על אופנוע ים בכנרת, כשסירת מרוץ נכנסה לתחום השיט של אופנועו, פגעה בו והוא נפצע באורח אנוש ומותו נקבע תוך זמן קצר. האירוע התרחש ב-11 ביולי ב-1987 לפני 32 שנים.