מתים מעייפות לקראת טיול לחו"ל ובטוחים שזה יהיה רעיון טוב לחטוף תנומה במטוס? אם כן, כדאי שתקראו קודם מה קרה לתושבת קנדה שחשבה בדיוק כך, אך נחרדה לגלות שפשוט נשכחה במטוס. טיפני אדמס הייתה בדיוק בדרכה הביתה לטורנטו לאחר ביקור בקוויבק, בטיסה של חברת "אייר קנדה", כשלפתע, לדבריה, "אחד החופשות הכי נפלאות שהיו לי הפכו לסיוט".



כשהתעוררה מהשינה, בטיסה שארכה כ-90 דקות, נחרדה לגלות שהיא תקועה במטוס קפוא, חשוך וריק, כמה שעות לאחר שהוא נחת בנמל התעופה הבינלאומי של טורונטו. חברתה, דיאנה נואל-דייל, שיתפה פוסט של אדמס בדף הפייסבוק של החברה, בו תארה את הסיוט שעברה: "חשבתי שפשוט היה לי חלום רע. כשהכיסא שלי מוטה קצת לאחור או שהמגש מלפני לא במקומו, הדיילים מיד שמים לב. אבל פספסתם אדם עדיין קשור בחגורת הבטיחות ופשוט הלכתם הביתה???"

 
אם לא די בכך, הטלפון שלה היה ריק והיא לא יכלה להטעין אותו בגלל שהמטוס כובה, כך שלא הייתה לה שום דרך להזעיק עזרה. היא חטפה מיד התקף פאניקה, והחלה לחפש משהו שיעזור לה לצאת או לאותת למישהו מבחוץ שהיא לכודה במטוס. לבסוף היא מצאה פנס בקדמת המטוס ועקבה אחר ההוראות שהדריכו אותה איך לפתוח את דלת המטוס.
 


היא הצליחה אומנם לפתוח את הדלת, אבל אז הבינה שיש לה בעיה נוספת - הקרקע בגובה 15 מטר ואין לה מדרגות: "עמדתי בדלת וניסיתי ללכוד את תשומת הלב של עובדים בשדה התעופה אבל לא היה אף אחד בסביבה", כתבה והוסיפה שחיפשה חבל כדי שתוכל לתפס באמצעותו מטה, אך ללא הצלחה. 

במשך שעות רבות היא יישבה ליד הדלת כשלרגליה באוויר והאירה עם הפנס כדי לאותת לעזרה, בלי לדעת מתי תחולץ. למרבה המזל, לבסוף אחד העובדים בשדה הבחין בה ומיד נחלץ לעזרתה. לדבריה, הוא היה בהלם ושאל אותה "איך לעזאזל הם שכחו אותך במטוס ופשוט הלכו משם?". 

הוא מצא סולם ועזר לה לרדת, ובטרמינל כבר חיכו לה עובדים של החברה והציעו לה הסעה הביתה בלימוזינה או חדר בבית מלון. כמו כן, נציגים של "אייר קנדה" התקשרו להתנצל בפניה, ומסרו שחקירה נפתחה על מנת להבין איך צוות המטוס הצליחה לפספס אותה.