"מונבטים", סדרת מוצרי הבריאות הטבעית והטבעונית העשויה שילובים של קטניות וירקות, משיקה שני מוצרים חדשים: המבורגרים וקציצות מן הצומח,


שיצטרפו לסדרת המוצרים הטבעוניים שעשויה ממוצרים טבעיים, אורגנים, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ללא שמן וללא חומרי טעם וריח.



סדרת ההמבורגרים החדשה כוללת המבורגר עדשים חומות ובטטה והמבורגר עדשים חומות, כוסמת וסלק. את ההמבורגרים ניתן להכין בקלות במספר אופנים: אפייה בתנור או בטוסטר אובן ובטיגון על מחבת.



מלבד ההמבורגרים וליין מאפי הבריאות מהצומח, החברה משווקת מעתה סדרה חדשה של קציצות מקטניות וירקות בטעמים מגוונים: עדשים חומות ובטטה, עדשים כתומות עם קישוא ובטטה, שעועית אזוקי עם קישוא וחציל, שעועית מש עם כוסמת וסלק וקציצות שעועית מש עם כוסמת ודלעת.



המבורגר עדשים חומות ובטטה. צילום: לירון זנדמן
המבורגר עדשים חומות ובטטה. צילום: לירון זנדמן



המוצרים עשויים חומרי גלם אורגניים כמו קינואה, כוסמת, עדשים כתומות, שעועית מש, דוחן, בטטה, תאנים, סלק, עדשים צהובות, גזר, תמר, תפוח עץ, בננה ועוד, ופותחו על מנת למצוא תחליף למוצרי הטבע רוויי הגלוטן והסויה הקיימים בשוק הישראלי. כל מוצרי החברה מיוצרים בתהליך ייחודי, במינימום עיבוד, הכולל השרייה והנבטה של הקטניות במים מסוננים, טחינה עדינה וערבוב לפי מתכונים ייחודיים.



קציצות של "מונבטים". צילום: לירון זנדמן
קציצות של "מונבטים". צילום: לירון זנדמן



בועז אוליברו, מייסד ומפתח "מונבטים": "מרגש לראות איך מוצר שהחל את דרכו במטבח הביתי מתוך צורך אמיתי ממשיך להתפתח, לגדול ולהגיע לקהלים חדשים. סדרת ההמבורגרים והקציצות החדשה היא צעד נוסף לתזונה בריאה, אורגנית ועם מינימום עיבוד, כך שהערכים הטובים של חומרי הגלם נשמרים עד האכילה".