אפליקציית הניווט הישראלית Navin ערכה מיפוי פנימי של הקניון שנחשב בעיני רבים למסובך בישראל - דיזנגוף סנטר. כעת, היא מאפשרת להגיע בדרך הקצרה ביותר לכל אחת מהחנויות בחלקים ובקומות השונות. 
את הניווט אל החנות הרצויה אפשר להתחיל מחוץ לסנטר וכך להגיע ישירות לשער הכניסה הנכון מבלי להסתבך במעברים התת קרקעיים, בגשרים ובמסדרונות ללא מוצא. כמו כן, האפליקציה מאפשרת גם יציאה מהירה מהקניון, אל היעד שמחוץ למבנה וכך פותרת קושי שיש לחלק מהמבקרים, במיוחד כשהם לא בקומת הכניסה.
Navin מתמחה במיפוי מבנים ציבוריים מורכבים, בעוד שאפליקציות הניווט האחרות אינן מסוגלות לנווט בתוך מבנים כלל או שהן נותנות פיתרון לא מדויק וזאת בשל היעדר קליטת GPS. הטכנולוגיה החדשנית של Navin מאפשרת למשתמשים לנווט בתוך מבנה גם בהיעדר קליטת GPS.

דיזנגוף סנטר מצטרף לשורה של קניונים, בתי חולים ומבנים אחרים שכבר מופו ובהם קניון עזריאלי תל אביב, קניון האופנה TLV, שרונה מרקט, בית החולים איכילוב, מבנה קרית הממשלה בתל אביב, לונדון מיניסטור, גן העיר, מוזיאון תל אביב ומוזיאון ארץ ישראל. עדכון המפות נמשך כל העת באמצעות המשתמשים שמעלים ומוספים נקודות ציון.  
לדברי שי רונן, מנכ"ל Navin, מיפוי דיזנגוף סנטר הוא מאתגר במיוחד בשל המבנה הספירלי של הקומות, המספר הרב של החנויות והדוכנים ואורך המסדרונות שמגיע עד 2.5 ק"מ. האפליקציה נוסדה על ידי שי רונן, נווט קרב ב-מטוסי F16, ליאור רונן מהנדס מחשבים ומומחה בגלי רדיו, והיזם גידי ברק. האפליקציה ניתנת להורדה ללא תשלום מחנות האפליקציות של גוגל.