שר התקשורת איוב קרא, שהסיר את מועמדותו לתפקיד השגריר הישראלי במצרים, זועם על היחס כלפיו. בראיון ב"שש עם עודד בן עמי" בערוץ 12 תקף חבר הכנסת מהליכוד את אלו, מתוך הליכוד ומחוץ למפלגה, שסיכלו את המינוי שלו, ואמר: "אני לא אהיה גוי של שבת, חטפתי חבטה אחר חבטה. יש לי בעיה עם מנהיגים שלא יודעים להגן על האנשים שלהם".
 
"לא יכולתי להגן על עצמי, קיבלתי חבטות מאותו רגע שבו ראש הממשלה בדק את זה", אמר השר בפתח דבריו. "זה דבר שלא היה לו אח ורע. בפעם הראשונה מינוי של דרוזי לשגריר במדינה ערבית. בכל החזיתות חטפתי, גם מבפנים וגם מבחוץ. הסיבה שוויתרתי על זה היא שגיליתי שבגלל אותו ערב רב הוחלט לרדת מהעניין בלי להודיע לי". 

"לא היה מקום אחד שלא בא מדעה קדומה", המשיך קרא. "זה סטריאוטיפים. אני האיש הכי מוכשר, הייתי בוושינגטון והייתי הראשון שהאמין בוועידת בחריין. אותו דבר לגבי הרובוט - אמרתי שיש מנהרות ושיהיה רובוט. כל הזמן יש דעות קדומות". 

אבל כבר מונה דרוזי לתפקיד של שגריר.
"צר לי שביום שבו מכריזים על טייס דרוזי ראשון, אני צריך להוכיח את נאמנותי. אני לא הדרוזי הטיפוסי, אני ישראלי יותר מכל ישראלי אחר, ואני חשבתי שאותו ליאל, שהיה מנכ"ל משרד החוץ, שיתבייש לו שעושים את זה. אני פה כדי לומר שאני לא גוי של שבת. אני איש שנלחם על המדינה לפני שבאו יהודים ואחרי שהגיעו יהודים לפה". 
"פחדו מאוד מההתקוממות שהייתה על חוק הלאום, אבל אני מאמין שזה חוק טוב לדרוזים גם היום", הוסיף קרא. "במה חטאתי? בזה שאני ישראלי גאה? בזה שאני אדם שאפשר לסמוך עליו? מספיק עם הגישה הזו. אנחנו שותפים לגורל, נילחם בכל אויבי ישראל, אבל תדעו - ככה לא מתנהגים. אני ציפיתי שיגנו עליי". 
מה התחושה שלך כלפי נתניהו?
"פעם ראשונה הכו בי בגלל שאני דרוזי, ובפעם השנייה הזיזו אותי למקום 39. זו מכה אחרי מכה אחרי מכה. לא הפסדתי בפריימריז, גרמו לאנשים לפגוע בי באמצעות דעות קדומות. אני עם עם ישראל, לא עם הליכוד ולא עם העבודה. מנהיגים שלא יודעים להגן על האנשים שלהם - יש לי בעיה עם זה, ואני אודיע מחר לראש הממשלה מה אני הולך לעשות. אני כועס על כל העולם, כי לפגוע בי.. זה המחיר שמגיע לי? זה מה שצריך להיות? האמנתי בנתניהו, והיום אני אומר שיש לי בעיה מה שקרה. אחרי שיחה איתו אקבע את דרכי. אני לא אהיה גוי של שבת, אגן בגופי על מדינת ישראל, אבל הפגיעה בי היא סמלית, במיוחד אחרי חוק הלאום. נתניהו אמר לי שהוא השכפ"ץ שלי, ובמקום לחבק אותי על הנאמנות שלי.... אני לא האמנתי שיובילו אותי שולל חודשים בכל מיני טריקים כדי לפגוע בי. נתניהו היה היחידי שיכול היה להגן על זה, אני מקווה שאני אקבל ממנו את התשובות הנכונות. אחרי שאדבר עם נתניהו, אני מבטיח שאקיים מסיבת עיתונאים וכל עם ישראל ידע מה קרה".
אתה בודק אפשרות להשתתף בהישרדות?
"הם פנו אליי מספר פעמים, הם חושבים שאני מאוד פופולרי ואטרקטיבי. התחמקתי מספר פעמים, והם עמדו על כך שאפגש איתם. הסברתי להם שאני רואה את עצמי כאחד המנהיגים בישראל, אבל הם ממשיכים. הם מאמינים שאני יכול להעלות את הרייטינג, אני מקווה שהם לא טועים. אני מאמין שבהישרדות אני טוב, כי אני גם קצין קרבי בעברי, נפצעתי קשה כמה פעמים...".