מסוגלים לדמיין את האינטרנט או את החיים בכלל לפני "גוגל"? כי אנחנו ממש לא וכנראה שכמונו שגם רבים אחרים. כבר יותר משני עשורים שמנוע החיפוש האמריקאי נמצא בחיינו ועוזר לנו למצוא כל דבר אפשרי, עונה לנו על השאלות האישיות והמביכות ביותר והופך את חוויית הגלישה שלנו למועילה יותר.
במילים אחרות, אם "גוגל" היה בן אדם, יש סיכוי שהוא היה יכול להיות מנהיג דגול, לא? כך לפחות חשבו הורים מבקאסי שבג'אווה המערבית, אינדונזיה, כשבחרו לקרוא לבנם השלישי על שם מנוע החיפוש הפופולארי. על פי מפקד האוכלוסין של בקאסי, התינוק נולד בנובמבר שעבר - כ- 20 שנים לאחר שענקית הטכנולוגיה האמריקאית נוסדה - לאביו אנדי קאיה סאפוטרה ולאמו אלה קארינה.


הרעיון לשם הלא שגרתי היה של אנדי, שקיווה שבנם יגדל להיות יודע כל (כמו מנוע החיפוש), מתוך אמונה ששם נושא עמו תפילה. אלה מודה שלא התלהבה מהשם בהתחלה, אבל אנדי הצליח לגרום לה לשנות את דעתה. "בהתחלה סירבתי לקרוא לבן שלנו גוגל", הסבירה לחדשות kompas, "אבל התחלתי לחבב את הרעיון כשהוא הסביר לי שזה ייתן לבן שלנו השראה להיות מנהיג גדול, שיביע תועלת להרבה אנשים".

באשר לביקורת הרבה שהשניים ספגו מהסביבה, אלה הסבירה שמעולם לא הוטרדה ממה שאחרים חושבים: "הרבה אנשים הביעו ביקורת על ההחלטה שלנו, ואמרו בלעג שלילד הבא שלנו אנחנו צריכים לקרוא וואטסאפ. אבל אני מסרבת להתייחס אליהם, הם לא מבינים את המשמעות שעומדת מאחורי בשם הזה".

via GIPHY