לאחר שהסיר את מועמדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים, הודיע היום (שני) שר התקשורת, איוב קרא, על התפטרותו, וכתב במכתב ההתפטרות כי "אני יוצא לקרב על טיהור שמי, וגם לניקוי הליכוד מתפישות עולם 'מפאיניקיות' שחדרו אליו בשנים האחרונות".



בפתח המכתב כתב קרא: "אחרי שנים רבות של שירות צבאי וציבורי בהם הפסדתי את היקר לי למען ביטחון ישראל, אחים, דודים, בני דודים, וגם נפצעתי קשה, הגיעה השעה לומר לעם ישראל את האמת: מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ, לשיאה שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, לרבות אסרו עלי להתמודד במגזר המיעוטים, דבר שלא נעשה לאיש ציבור בהיסטוריה של מדינת ישראל".

הוא הבהיר כי "כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך לשרת את מדינת ישראל אינני פורש מחיי הציבוריים אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וגם לניקוי הליכוד מתפישות עולם 'מפאיניקיות' שחדרו אליו בשנים האחרונות".

"בימים הקרובים", המשיך השר, "אבחר את הדרך והכיוון הנכון להמשך דרכי הפוליטית, אבל תמיד אלחם למען ביטחון ישראל ולמען בני עמי, שבט יתרו, אחיי הדרוזים והלא יהודים שקשרו את גורלם עם ישראל. אדאג להם לייצוג הולם ובכבוד בשולחן הממשלה ולא רק בשולחן המלחמה. לא נהיה יותר חוטבי עצים ושואבי מים. לאור זאת החלטתי להודיע היום על התפטרותי מתפקידי כשר התקשורת בממשלת ישראל".