יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה הגיש תלונה נוספת בפרשת הפריצה למכשיר הטלפון הנייד שלו. ל"מעריב" נודע כי נוה התלונן בפני ראש מפלג ביחידה הארצית לחקירות הונאה, סנ"צ אסף וולפיש, כי חומר אישי נוסף מהמכשיר הפרוץ הודלף ופורסם ברשתות החברתיות.

לפני כשבוע וחצי פרסם בפייסבוק יגאל רמב"ם, מנאשמי פרשת "באים לבנקאים" שבמסגרת הסדרי הטיעון בפרשה האישום נגדו נמחק, קטע אודיו ובו שיחה מביכה של נוה. מטרת הפרסום הייתה ככל הנראה גם ניסיון להביך את נוה וגם למנוע את בחירת מקורבו, אבי חימי, לתפקיד יו"ר הלשכה. בסופו של דבר, חימי בכל זאת נבחר לתפקיד.
כאשר הפרסום הגיע לידיעת נוה, הוא מיהר לשלוח התראה להדס שטייף. באמצעות עורכי דינו, בועז בן צור וגיא רוה, נכתב: "הקלטה זו נלקחה ממכשיר הטלפון הנייד של מרשנו (נוה - א"ג), אשר ניטל שלא כחוק ונפרץ על ידך. אפשר שתכני המכשיר אף מוחזקים על ידך כעת (ואף זאת, בניגוד לדין)". פרקליטי נוה המשיכו וכתבו כי הפצת הסרטון מהווה עבירה פלילית, הן מצד מדליפת התכנים והן מצד מי שהעלה אותם לחשבון הפייסבוק שלו. עוד נכתב כי מדובר אף בהפרת צו האוסר פרסום כל חומר שנמצא במכשיר הסלולרי.  


הדס שטייף. צילום: אבשלום ששוני

 
כאמור, ל"מעריב" נודע כי אפי נוה עצמו הגיש תלונה במשטרה, שבה שטח את טענותיו נגד שטייף ורמב"ם. למרות זאת, רמב"ם טען בשיחה עם "מעריב", כי חרף הזמן שחלף, הוא לא קיבל פנייה מהמשטרה להעיד על חלקו בפרשה ואף לא למחוק את החומר מחשבון הפייסבוק שלו, אשר לכאורה מפר את צו בית המשפט. "עשיתי חיפוש 'אפי נוה' בגוגל, כי אני עושה תדיר חיפושים על יריבים פוליטיים שלי, מצאתי את הקטע הזה ביוטיוב, שבדיוק באותו יום עלה, ושיתפתי אותו אצלי בפייסבוק", אמר רמב"ם ל"מעריב" והוסיף: "לאחר זמן קצר הסרטון כבר לא היה זמין. אנחנו תמיד מורידים חומרים למחשב. לאחר ההסרה, העליתי את הסרטון. אני לא קיבלתי שום פנייה מהמשטרה".
בתגובה לשאלת "מעריב", מדוע אף שחלפו מאז פרסום החומר האישי עשרה ימים לא נעשתה כל פנייה אל רמב"ם מטעמם, נמסר ממשטרת ישראל: "איננו מתייחסים לחקירות מתנהלות".