יצא לנו להיתקל כאן ב"בין החדשות" בהמון יצורים קריפיים, אבל התיעוד הבא, של מה שנראה כמו הכלאה בין עורב לגורילה, הצליח להבהיל אפילו אותנו. הסרטון, שתועד מחוץ למרכז קניות בעיר היפנית נגויה, עלה בשבוע שעבר לטוויטר ומאז הספיק להבהיל המוני גולשים ברחבי העולם. כפי שניתן לראות, מדובר בעורב גדול שעומד על הקרקע תוך השענות על כנפיו, מה שגורם לו להראות כמו גורילה (ולכן הוא זכה לכינוי "עורב - גורילה").

המשתמש @keita_simpson שהעלה את הסרטון, סיפר לחדשות Newsweek שכשראה את העורב לראשונה הוא היה בהלם מוחלט. בהתחלה הוא לא הבין מה הוא רואה וחשב שאולי זה סוג מוזר של "זומבי", אך כשהמשיך להתבונן בו הוא הגיע למסקנה ש"העורב הזה פשוט יפהפה". מאז הועלה התיעוד, רבים מהגולשים ניסו להבין למה לעזאזל העורב מתנהג כך, והעלו פרשנויות שונות משלהם כשבין היתר היו מי שהציעו שלעורב אין רגליים. כמובן שרובם טעו בענק.


לבסוף גולשת בשם קאאלי סוויפט, חוקרת ציפורים במקצועה, הצליחה לפתור את התעלומה. "דבר ראשון, זה עורב מזן מאוד גדול, בגלל זה הפנים שלו נראות חסרות בפרופורציה", כתבה סוויפט בטוויטר, "אבל לא חסרות לו הרגליים אחוריות והוא לא עומד על הכנפיים בלבד, זה בלתי אפשרי. עורב בלי רגליים לא יכול לעוף ומשול לעורב מת". 
אז מה העורב הענק כן עשה שם בעצם? לדעתה של סוויפט הוא פשוט ניסה לתפוס קצת שמש: "השתזפות בדרך הזו היא התנהגות נפוצה בקרב ציפורים. לפעמים זו גם הדרך שלהן להתחמם, רוב הזמן תראו אותם עושים זאת כשחם בחוץ. במקרה הזה, זה גם קשור לטיפול בכנפיים - מאחר שחשיפה לשמש מורידה את כמות החיידקים והקרדית שיש בכנפיים". 


גולש נוסף בשם דייב סלאגר הציע אופציה קצת יותר עצובה: "שיזוף זו אפשרות, אבל יתכן שהעורב פשוט כחוש, ואולי הוא איבד שרירים באזור החזה. ציפורים עייפות או רעבות לרוב צונחות על הקרקע בפוזיציה כזו".