"יותר חורים מבגבינה שוויצרית": בעקבות שחרורו של החשוד באונס בת ה-7 בבנימין, מוחמד קטוסה, הבוקר (שלישי) בבית המשפט הצבאי בעופר, עולות שאלות רבות לגבי תהליך החקירה והבאת הראיות בתיק. על כך דיבר עו"ד פנחס פישלר עם אילה חסון ב-103FM: "הסיפור הוא סיפור מצמרר. צריכים להתחיל קצת להרחיב את הפרשה ולהתייחס לחורים הגדולים שנמצאו. ברגע שראיתי שחסר בתיק את תאריך האונס, הבנתי שיש בו יותר חורים מבגבינה שווייצרית. הבנתי מאיפה באים המחדלים".
 
למי צריך להפנות את האצבע המאשימה?
"קודם כל למפקד המחוז ניצב משה ברקת. אם הוא היה עולה לשידור הוא היה מספר שלא התקיימו ישיבות סטטוס בתיק הזה שנוהל בתחנה שלא מתאימה לאופיו של התיק: תחנת בנימין. אם הייתה ישיבת סטטוס, כבר בישיבה הראשונה או השנייה היו מעבירים את התיק לימ"ר ש"י. הקצינים היו צריכים להבין מיד שהתיק הזה צריך להגיע כמה שיותר מהר לראש חטיבת החקירות במטה הארצי. מפקד התחנה היה צריך להעביר את הדברים למפקד המחוז והתיק היה צריך להתגלגל עד לשולחנו של ממלא מקום המפכ"ל".
 

בסופו של דבר שרון אפק חתם על כתב אישום והיום הוא כבר חותם אחרת.
"נכון ועל כך צריך להצדיע לו. הוא הבין היכן שלא הבינו קודם שאכן מיהרו להגיש כתב אישום".
 
הוא היה צריך לדרוש לתקן את התיק ולהמשיך לחקור עד שיהיה נאשם.
"צריך להצדיע לפרקליט שהבין. לא כל אחד בשלב הזה היה מקבל את האומץ למשוך את כתב האישום. אין ספק ששאלת דלות הראיות הייתה צריכה לבוא לפני הגשת כתב האישום, אך צריך לדעת גם בשלב הזה לעצור את הסוסים ולמשוך באומץ את כתב האישום. השאלה כיום היא אחרת - מי לומד את הלקחים של כל המחדלים במשטרת ישראל?".