"את יפה ככה עם כל הדם": פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אושר אפשטיין, בן 23 מירושלים, בגין תקיפה הגורמת חבלה בכוונה מחמירה, איומים, מעשה מגונה תוך גרימת חבלה והתעללות באישה ועבירות נוספות שביצע באשתו לשעבר לאחר שהתגרשו. על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד מיכל אזולאי מפרקליטות מחוז ירושלים, במהלך 2019 על רקע חשדותיו של הנאשם כי המתלוננת בגדה בו, הכה הנאשם את המתלוננת בכמה מפגשים, משך בשיערה, דחף את ידיו בכוח לפיה וחנק את המתלוננת בחוזקה. לאחר שעזבה את ביתו דרש ממנה לשוב אליו ואיים לשרוף לה את הבגדים אם לא תשוב. 
 
באחד המפגשים ביוני 2019 נוכח חשדו המתמשך כי המתלוננת בוגדת בו, גמלה בליבו של הנאשם החלטה לפגוע במתלוננת פגיעה חמורה בגופה. לשם הוצאת התוכנית לפועל, בשעת לילה מאוחרת הוביל הנאשם את המתלוננת לעבר תא עשוי בטון הנמצא במקום מבודד בחצר בית ספר. שם הכה הנאשם בעוצמה בפניה של המתלוננת.

כתוצאה מכך, הוטח ראשה של המתלוננת לאחור. הנאשם תפס את המתלוננת בשיערה ומשך אותה לתוך התא, והחל להכות אותה תקיפה אכזרית וממושכת בכל חלקי גופה, שנמשכה על פני שעה וחצי וגרמה לה חבלות חמורות. הנאשם תקף שוב ושוב את המתלוננת, איים עליה שיהרוג אותה, תפס את אצבעה של המתלוננת משך אותה בחזקה לאחור עד ששבר אותה ופרק אותה ממקומה. לאחר מכן, תפס את ידה השמאלית של המתלוננת ואיים עליה כי ישבור לה אצבע אחר אצבע עד שתספר לו עם מי בגדה בו.  הנאשם המשיך לתקוף את המתלוננת, סטר לה, דחף אותה אחורה, הניח את שתי ידיו על צווארה וחנק אותה. בהמשך ביצע בה מעשה מגונה תוך גרימת חבלה גופנית ותוך התעללות באישה.
 
בחלוף שעה מעת תחילת האירוע, למרות תחנוניה הנשנים של המתלוננת, הנאשם לא חדל ממעשיו. הנאשם איים עליה: "אולי אני אשרוף לך את הפנים". לאחר מכן, הוציא הנאשם מצית וכן איים עליה כי ימצא חפץ חד ויחתוך את פניה. המתלוננת ניסתה להניא את הנאשם ממעשיו, אולם הנאשם לא נענה לתחנוניה, אחז במצית הדולקת והצית את חלקו הקדמי של שיער המתלוננת המונח על מצחה עד שהגיע לשורש השיער. במהלך המתואר, אמר הנאשם למתלוננת: "את יפה ככה עם כל הדם".

הנאשם נטל את המצית בעודה חמה והניח אותה על רגלה של המתלוננת, באזור ברכה הימנית וכתוצאה מכך נגרמו למתלוננת כוויות. לאורך האירוע המתואר, חזר הנאשם ואיים על המתלוננת כי זהו יומה האחרון וניסה לשכנע אותה לספר לו עם מי בגדה בו תוך שאמר לה כי אם תגיד לו עם מי בגדה בו, תסבול פחות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.