בדרך כלל הגיבורים בסרטי האימה לא מודעים לסכנה בה הם נתונים, וכשהם כן מבינים שהם חייבים לברוח על נפשם זה כבר מאוחר מדי. אל המצב הזה בדיוק נקלעה תושבת ויסקונסין לאחר שקנתה בובה קריפית, לה קראה אביגיל, או לפחות כך טוענים עוקבייה המודאגים בטוויטר. האישה, שידועה רק בשם המשתמש שלה @TheNerdyVixen, סיפרה שהבחינה בבובה יום אחד בחנות ראווה ומיד התאהבה בה.



"ראיתי אותה בחנות עתיקות לפני חודש", כתבה בפוסט לצד תמונות מבהילות של הבובה, "לא יכולתי להפסיק לחשוב עליה וכל הזמן ראיתי את הפנים שלה במחשבות שלי. אז יום אחד החלטתי שהגיע הזמן לקחת אותה הביתה". היא סיפרה על כך לחדשות Mashable: "אני אישה מוזרה. אני תמיד נמשכת לדברים הזויים, אבל בדרך כלל אני לא קונה אותם. הפעם הרגשתי שאני חייבת לקנות אותה".


מאז היא מעלה תמונות וסרטונים של אביגיל, וכבר הספיקה להפחיד המוני גולשים ברחבי העולם. רובם לא היססו להביע את דעתם על אביגיל, וכתבו לה שהם מודאגים לשלומה, שכן הבובה נראית להם רדופה. היו גם לא מעט שתהו אם הבובה לא כישפה אותה וגרמה לה לקנות אותה. "יתכן שלא תשרדי את הלילה", כתבה לה אשלי.


וגולש בשם לוק תהה: "הבובה כתבה את הפוסט זה?"

 

סקופ כתב תרחיש מושקע ומצמרר: "את תתעוררי באמצע הלילה ותראי אותה פתאום על השידה שלך, מסתכלת עליך. את תחשבי שאולי את חולמת ותחזרי לישון. בפעם הבאה שתתעוררי, תראי אותה לידך מנסה להגיע אליך. את תצרחי, היא תסובב את ראשה ותחייך". 

אש כתבה: "תוכלי להעלות פוסט בבוקר, כדי שנדע שהבובה לא רצחה אותך בשנתך?"

 

אחרים הסתפקו בשעתוק התמונה על רקע ציורים מפורסמים

או סתם עשו מה שנראה כמו פוסטר לסרט אימה בכיכובה של הבובה