חושבים שלטפל בתינוק אחד זה קשה? או אולי שניים או שלושה? כי להורים האלו ממחוז רפטריסיון, פרגוואי, יש לא פחות מ-21 ילדים, ואנחנו לא מסוגלים אפילו להתחיל לדמיין את כמות החיתולים שהם נאלצו להחליף במהלך השנים.  בסילה אגואז'ו בת ה-74 ובעלה ג'ורג'יו גומז בן ה-80, הפכו לאחרונה לסלבס בדרום אמריקה לאחר שחשפו את משפחתם הענקית שכוללת 17 בנים ו-4 בנות. 



מאז, הם הספיקו לזכות בכינוי "בית חרושת לייצור תינוקות", אך הבטיחו לכל מי שהביע דאגה שהם "סגרו" את בית החרושת הזה לפני 26 שנים. בראיון לחדשות Crónica, בסילה סיפרה שהפסיקה עם ההריונות בגיל 48, לאחר שנכנסה להריון ללא הפסקה בפרק זמן יחסית קצר. "הייתי בהריון במשך כ-20 שנים", סיפרה, "ילדתי את רוב ילדי בבית, ושניים מהם ילדתי לבד בזמן שג'ורג'יו הלך לחפש את המיילדת, אך לא חזר בזמן". 




היא הוסיפה ש"הראשון שנולד היה אדריאנו, שכיום הוא בן 56, ומאז פשוט לא הפסקנו להביא ילדים. האחרים נולדו בטווח של שנה - שנתיים". במהלך השנים השניים נקלעו לקשיים הכלכליים והתקשו לפרנס את משפחתם מרובת הילדים. יחד עם זאת, הם מעולם לא התחרטו על הבחירה שלהם וזה גם לא פגע ב"תשוקה הכי גדולה שלנו - הבאת עוד ועוד תינוקות לעולם". כמו כן, למרות האתגרים, הם לדאוג לחינוך טוב לילדיהם ורובם אף המשיכו ללמוד באוניברסיטה.



"הייתה לי עזרה כפולה בגידול הילדים - מאלוהים ומאשתי היפה, אותה אני כל כך אוהב אותה", סיפר ג'ורג'יו לחדשות extra, "הגאווה שלנו מגיעה מצפייה בילדינו הופכים לאנשים טובים שעובדים בעבודות מכובדות. אני ואשתי מרגישים שמחים ומבורכים על כל אחד מהם".