הזמר אייל גולן מנסה למנוע את שידור הראיון עם המעריצות שהיו בחקירת המשטרה בפרשת הקטינות: אמש פרסמו העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז בעמוד הפייסבוק של תוכניתם "אורלי וגיא" ב"רשת 13", פרומו לכתבה עם הזמר אייל גולן בה מתראיינות המעריצות שמסרו עדות בפרשת "משחקי חברה" בה נחשד גולן בקיום יחסי מין עם קטינות ונסגרה על ידי הפרקליטות. כעת, הזמר מנסה לעצור את שידור הסרט.



היום גולן פנה ל"רשת 13" באמצעות עורכי דינו ודרש למנוע את שידור הכתבה והפסקת שידורי הפרומו. במידה והזכיינית לא תעשה כן, הודיע הזמר כי יגיש צו מניעה ותביעה כל סך מיליונים נגד הערוץ.




כזכור, מנהל יחסי הציבור של גולן, רני רהב, משמש במקביל כמגיש וטאלנט של הזכיינית "רשת 13", והוא מנחה יחד עם שרון גל את התוכנית "שרון ורני בע"מ", אך למרות זאת בערוץ בחרו לשדר את הסרט.



בני פרץ, מנכ״ל ליאם הפקות המייצגת את אייל גולן מסר: "במשך 7 שנים אייל גולן עמל על תיקון נזקי התקשורת בפרשה ההזויה הזו. ניקיון כפיו של אייל גולן הוכח בתוך זמן קצר מול הרשויות. אורלי וילנאי וגיא מרוז כבר התנצלו בתביעת הדיבה שהוגשה נגדם וכעת, מתוך שיקולי רייטינג בלבד הם מנסים ליצור מצג שווא חדש. אנו נתמודד בבתי המשפט ונוכיח את הנזק שנעשה בעבר ועלול להיגרם בעתיד".



מרשת 13 נמסר בתגובה: "לא ניגרר להשמצות אישיות ובטח לא לניסיון השתקה או לשקרים כגון 'התנצלויות' שהיו בעבר או סרטי 'פיצוי'. מדובר בתחקיר מקצועי, מעמיק ובעל חשיבות ציבורית עליונה. התחקיר ישודר ביום שלישי, ב-21:15. הציבור מוזמן לראות ולשפוט בעצמו".