מי היה מאמין שלבקש מהפרטנר שלכם לעזור במטלות הבית יכול לגרום לכם להסתבך עם המשטרה? בטח לא ואלרי סנדרס, תושבת בריטניה, ששהתה 17 שעות בתא מאסר, לאחר שבעלה התלונן עליה במשטרה. סאנדרס בת ה-58 סיפרה ל"סאן" הבריטי שבסך הכל השאירה פתקים לבעלה בהם ביקשה ממנו לעזור לנקות את הבית, כי הוא בילה את רוב זמנו בחדר הכושר.

זמן קצר לאחר מכן, היא נחרדה לגלות מחוץ לביתה ניידות, וארבעה שוטרים הגיעו לעצור אותה באשמת "התנהגות שתלטנית וכפייה" - חוק שנועד להגן בעיקר על נשים. "נלקחתי לתחנת המשטרה ושמו אותי בתא מעצר", סיפרה ואלרי, "בחיים לא הסתבכתי בצרות אז הייתי לחוצה. התייחסו אלי כמו אל פושעת".

לדבריה, הבעיות בנישואיהם לא החלו בזה, אלא כאשר בעלה מייקל מונה להיות מנהל בחדר כושר והפך לבודיבילדר: "הוא כל הזמן היה מבלה בחדר הכושר. כל יום הייתי יוצאת לעבודה והוא היה הולך לשם מהבוקר עד הלילה. לא יצא לי בכלל לראות אותו, ואם הוא לא היה שם הוא היה שוטף את מכוניתו".
 

היא הסבירה שהאובססיה שלו אף פגעה ביחסי המין שלהם: "הוא כבר לא היה מושך, זה היה כמו לגעת בקרש גיהוץ. בגלל הסטרואידים הוא לא הצליח לתפקד מינית, אז הוא התחיל לקחת ויאגרה. אבל זה גרם לו לתופעות לוואי רבות, אז סירבתי לשכב איתו".
 
חוסר היכולת שלה לתקשר עם בעלה הובילה לבסוף לפיצוץ, ואז למעצר ולבסוף גם לבית המשפט. את 14 החודשים האחרונים ולארי העבירה באינספור חקירות ותקדימים משפטיים. למרבה המזל, זמן קצר לפני שהייתה אמורה לעמוד לדין, בתי המשפט הבין עד כמה הסיפור מגוחך וביטל את התיק.

באופן לא מפתיע, הדבר הראשון שעשתה בעקבות זאת היה להתגרש ממייקל: "17 שעות בתא מאסר שברו את האהבה שלי אליו". על האישומים נגדה הסבירה: "הייתי משאירה לו פתקים בהם ביקשתי ממנה לעזור במטלות בית שנות. אם זו התנהגות שתלטנית, כל זוג יגיע לבית משפט, לא?".