תמיד אומרים שאם מישהו עושה משהו רע, היקום ידאג לכך שהוא יקבל את מה שמגיע לו, או במילים אחרות - הקארמה תטפל בו. זה אומנם לא תמיד עובד, אבל זה כן היה המקרה עבור כריסטופר האסטינג בן ה-40, שגילה שפרצו לביתו בזמן שריצה עונש על כמות מסחרית של פריצות.
האסטינג, תושב מערב יורקשייר, בריטניה, ביצע את מעשה הפשיעה האחרון שלו לפני כחודש. הוא פרץ לבית מגורים בלידס בזמן שהבעלים ישן, ונמלט מהמקום עם כרטיסי אשראי, סמארטפונים, ודברי ערך נוספים. לצערו הרב , הוא נעצר לאחר שזוהה במצלמות אבטחה עושה קניות בסופר עם אחד הכרטיסים הגנובים.

אך בעודו יושב בכלא וממתין בכיליון עיניים לגזר דינו, האסטינג קיבל בשורות קשות נוספות. "אתה יודע איך זה להיות בצד של הפורץ, כי זה מה שאתה נוהג לעשות", הסביר השופט כריסטופר באטי, בבית המשפט "קראון קורט" בלידס. "אבל עכשיו כשפרצו לך הביתה ורוקנו את כולו, אתה יודע איך זה מרגיש להיות בצד השני".

הוא הסביר בפני חבר המושבעים שלהאסטינג יש יותר מ-50 הרשעות קודמות, מהן 39 הן על פריצה. באטי הוסיף שהוא מקווה שמה שקרה להאסטינג ילמד אותו סוף כל סוף לקח, וסיכם: "לאנשים מגיע להרגיש בטוחים ומוגנים בביתם ולשמור על הרכוש שלהם לעצמם. מי שלוקח להם את רכושם, צריך לשאת בתוצאות". על פי חדשות leeds live, האסטינג הודה במעשיו והואשם בפריצה, גניבה והונאה. כעונש, הוא יאלץ להעביר את השנתיים וחצי הבאות בכלא.

 

via GIPHY