הזמר אייל גולן טוען כי העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז רימו אותו במטרה להשיג ראיון איתו על פרשת "משחקי חברה", שבה נחשד בקיום יחסי מין עם קטינות. היום (חמישי) גולן מגיב בקולו לנושא במהלך בזמן שהותו בצילומים לתוכנית "גולסטאר" בברזיל. בסרטון שפרסם הזמר בחשבון הפייסבוק שלו אמר גולן: "לקחו בנות מהעבר שלי שהייתי איתם. אין בזה דבר פסול. זה כתבה שקרית. אני רוצה להגיד לכולם שאני בסדר ויודע את האמת שלי. האנשים שמכירים אותי יודעים שהאמת שלי היא אמת חזקה מאוד. אורלי וגיא, אליכם אני רוצה לפנות - אם צריך תוכנית תחקירים, זה עליכם".



עוד הוסיף גולן: "יש בעשרת הדיברות 'לא תנאף ולא תחמוד', את שני הדברים אתם עשיתם - אתם פירקתם משפחות כדי להיות ביחד אז המוסריות היא מכם והלאה. אתם תעשו תוכנית תחקירים על עצמכם".





כזכור, שלשום פרסמו אורלי וילנאי וגיא מרוז, בעמוד הפייסבוק של תוכניתם, פרומו לכתבה עם אייל גולן שבה מתראיינות המעריצות שמסרו עדות בפרשה שבה נחשד גולן בקיום יחסי מין עם קטינות. 



עורך הדין קובי קמר, המייצג את הזמר, סיפר אתמול ל"מעריב־אונליין" כי שני העיתונאים הבטיחו לגולן שהראיון לא ישודר לפני שיאושר על ידיו, והוא הסכים להשתתף בכתבה מאחר שהובטח לו שמטרתה להטיב את תדמיתו.



"נשלח מכתב התראה, והוכנה בקשה לצו מניעה שמטרתו לאסור המשך שידור של הקדימונים ובעיקר של הכתבה. אנחנו טוענים שהיה הסכם שבמסגרתו התחייבו אורלי וגיא שלא לשדר ראיון לפני שיאושר על ידי אייל ובני פרץ. הראיון ניתן על בסיס התחייבות ברורה והבטחות, אך היום מתברר שהיו אלה הבטחות כוזבות. נתבע את כל הנזקים שייגרמו וכבר נגרמו לאייל בעקבות הקדימונים ששודרו. בנוסף, אנחנו שוקלים להגיש תלונה במשטרה על קבלה דבר במרמה", אמר קמר.



מרשת 13 נמסר בתגובה לדברי גולן: "הפוסל במומו פוסל . גולן ממשיך לדבר דברי שקר והפעם בסרטון שקרי, מתחילתו ועד סופו, סרטון המהווה לשון הרע".



מרשת 13 נמסר אתמול בתגובה לטענות של גולן: "לא ניגרר להשמצות אישיות ובטח לא לניסיון השתקה או לשקרים כגון 'התנצלויות' שהיו בעבר או סרטי 'פיצוי'. מדובר בתחקיר מקצועי, מעמיק ובעל חשיבות ציבורית עליונה. התחקיר ישודר ביום שלישי, ב-21:15. הציבור מוזמן לראות ולשפוט בעצמו".