נראה היה שהמירוץ להחתמת קוואי לאונרד מתנהל בין טורונטו ראפטורס ללוס אנג'לס קליפרס, אך הדיווחים האחרונים המפתיעים בארצות הברית מדברים על הלייקרס כמועמדים בכירים להחתים את הכוכב. נציגיו של קוואי מתכננים להיפגש עם מנכ"לית לוס אנג'לס לייקרס ג'יני באס מיד עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים, כך דיווח הבוקר (שבת) בראד טרנר מה'לוס אנג'לס טיימס'. הפגישה צפויה להתקיים בעיר המלאכים.



סטיבן א.סמית' מ-ESPN אמר אתמול באחת התכניות של הרשת כי לאונרד העביר בקשה שאך ורק באס ומג'יק ג'ונסון יהיו נוכחים בפגישה. "חבר שלי התקשר ואמר לי שקוואי רוצה להיפגש איתי", אמר ג'ונסון לאותה רשת, "אמרתי שאין בעיה, אני זמין אם זה שמה שהוא רוצה". הבעיה היא כמובן שמג'יק התפטר מתפקידו כנשיא המועדון לענייני כדורסל באפריל האחרון וחוקי הליגה אוסרים עליו להיות מעורב בפגישות עם שחקנים חופשיים, כשעל פי ESPN לא הלייקרס ולא ג'יני באס ביקשו את עזרתו.



גורם נוסף בעיתונות האמריקאית, The Athletic, דיווח שגם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס צפויים להיות מעורבים כאשר הלייקרס יגישו את הצעתם ללאונרד, כשהמועדון מגייס את כל הגורמים העשויים להשפיע על השחקן והמחנה שלו להצטרף לארגון, שבו ישנה תחושת ביטחון אמיתית לגבי יכולתם לשכנע את הפורוורד.



קשה לדעת איך הדברים יתפתחו, במיוחד כשמדובר באדם מסתורי כמו לאונרד. לא ברור אם חרושת ההשערות סביבו נוצרה על ידי התקשורת או הסביבה הקרובה שלו או על ידי השחקן עצמו. שאלה נוספת היא האם הראפטורס, שייפגשו עם השחקן אחרי הקבוצות מלוס אנג'לס, יצליחו לשכנע אותו להישאר בקבוצה. מה שבטוח: חלון ההעברות ב-NBA צפוי לספק לנו דרמה אדירה.