חברת הכנסת סתיו שפיר, המתמודדת על ראשות מפלגת העבודה, תוקפת בימים האחרונים את חברי הכנסת עמיר פרץ ואיציק שמולי המתמודדים מולה, והיום (שבת) העימות אף החריף כאשר שפיר טענה באירוע שבתרבות בחדרה כי "יש קמפיין של השמצות ואיומים נגדי בפריימריז. הם לא יפחידו אותי. הם רוצים פוליטיקה ישנה. זו תהיה ההלוויה של המפלגה אם ינצחו. נשארתי בהרבה משברים אבל לא אלך הלוויה של העבודה. אעשה הכל כולל הכל כדי למנוע מ נתניהו להבחר שוב".



שמולי השיב לטענות אלו ואמר לשפיר כי זו תהיה טעות אם תעזוב את מפלגת העבודה במידה ותפסיד בפריימריז. "אנחנו עדיין יכולים להציל את המפלגה", כתב לה בטוויטר, והיא בתגובה טענה כי הוא מתנהג בממלכתיות בטוויטר, אך במציאות נוהג בשיטות אחרות. 



הערב הגיע שפיר לתוכנית "המטה המרכזי" בערוץ 13, וטענה כי הסקרים המציגים מירוץ צמוד בין שמולי ופרץ בלבד הם שגויים. "הסקרים האלו הם שקר גמור", תקפה. "המירוץ מאוד צמוד וביום שלישי הקרוב יהיה כנראה סיבוב שני, שהסבירות הגבוהה שאני אעלה עליו צר לי שאיציק שמולי ועמיר פרץ משתפים פעולה ומסרבים להגיע לעימות".


 
"שמולי ופרץ משתפים פעולה במשך שנים, וממשיכים לעבוד ביחד גם עכשיו", טענה. "איזה מין דבר זה לבקש ממועמדת שעוקפת אותך בסקרים לפרוש מהמירוץ?". בכל מקרה, שפיר הוסיפה כי "בדרך לפה דיברתי עם שמולי וסיכמנו שניישר את ההדורים".
כשנשאלה האם אהוד ברק הציע לה לחבור למפלגתו, השיבה כי "הוצע לי, אני בחרתי להמשיך ולהילחם על הבית הפוליטי שלי, מפלגת העבודה. אני אלחם על המפלגה הזו ועל החיים שלה".
 
במידה ותיבחרי, תפני לאהוד ברק את המקום הראשון?
"אני לא רוצה לקבל ג'וב. יכולתי לקבל, אבל אני רצה כדי לבנות את מפלגת העבודה מחדש. כשנגיע לחיבור, ואני מאמינה בחיבורים, נגיע לשם ממקום של כוח, כמפלגה החדשה הלוחמנית שיכולה באמת לעמוד ולהילחם בימין". 
לאחר שהתחמקה מלהשיב האם תפנה לברק את המקום הראשון ונשאלה על כך שוב, סירבה להתייחס לכך באופן ישיר וטענה כי "אמרתי את זה בצורה הכי מפורטת שיש. אני נלחמת על מפלגת העבודה כי אני מאמינה במפלגה שלי. כל בן אדם שמסתכל עכשיו על המערכת הפוליטית רואה שהמחנה שלנו מפוצל לאין ספור מפלגות, אם אנחנו רוצים להציל את המדינה מהשחיתות והקאמבק נגד הדמוקרטיה אנחנו חייבים להתאחד".
 
 
תעזבי את מפלגת העבודה אם תפסידי?
"בוודאי שאני אשאר להילחם עליה, כמו שנלחמתי במצבים קשים יותר. המטרה שלי לקחת את המפלגה הזו ולהפוך אותה לרלוונטית. הגענו לשישה מנדטים כיוון שבמשך המון שנים ההנהגה לא נלחמה באמת".