סוחטים את הלימון: "חתונה ממבט ראשון", התוכנית המצליחה ביותר מאז פיצול ערוץ 2, הסתיימה בשבוע שעבר עם פרק סיכום שגרף 22.5 אחוזי רייטינג וסגר עונה מוצלחת עבור הזכיינית "קשת 12". שלא כמו בעונה הקודמת, בזכיינית בחרו שלא לקיים בפרק "איחוד" בו המשתתפים נפגשים בתום חודשים אורכים אחרי ההחלטות האם להישאר או להיפרד - וחושפים את מצבם הזוגי. העונה הזאת, בני הזוג סיפרו מה קרה איתם כבר בראיונות אחרי פרק הסיכום.



בעונה הנוכחית הזוג שזכה למרב התעניינות, אולי בגלל ששני המשתתפים לא קפצו זה לזרועותיו של זו, ואפילו לא ישנו יחד, הוא שירי קופפרברג ולירן לוי. כדי לנצל את המומנטום, החליטו ב"קשת 12" לשדר פרק יוחד שעקב אחרי המתרחש עם שירי ולירן במהלך העונה, והצליחו לקבל נתון רייטינג יפה, ועל הדרך לנצח את הריאליטי המתחרה "הישרדות".



עם זאת, הרייטינג של התוכנית היה נמוך מזה שלו זכתה הסדרה האם - ועמד על 17.4 אחוזים, שתי עשיריות יותר מ"הישרדות" VIP, ששודרה במקביל ברשת 13.  "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 3.2 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 14.5 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.6 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות, הובילה "קשת 12" עם התוכנית "פגוש את העיתונות" שגרפה 9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "המטה" שקיבלה 3.6 אחוזים, "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר, הגיע אל החדשות עם 2.3 אחוזים.