עימות בין רינה מצליח, הפרשנית הפוליטית של חברת החדשות, לבין הליכוד וראש הממשלה נתניהו, בעקבות דבריה של מצליח בתוכנית אולפן שישי במהלך סוף השבוע. בדבריה, כינתה מצליח את הפוליטיקאים במחנה הימין "עדר עיוור" שהולך אחרי ראש הממשלה, בעוד בליכוד טוענים כי התכוונה למצביעי נתניהו.



לדברי מצליח בתוכנית, "החודשים האחרונים הם שעת שפל למחנה הימין. זה בדרך נחשב למחנה מאוד אידיאולוגי. מה שאנחנו רואים בחודשים האחרונים שהוא התפשט מכל אידיאולוגיה. מה יש לו להציע בחודשים האחרונים? זה ביביאולוגיה. הוא עושה מה שהוא רוצה, נכנס לסמטאות אפלות שרחוקות מהאידיאולוגיה הימנית, והם הולכים אחריו כמו עדר עיוור".


 


בליכוד אתמול הגיבו לדבריה של מצליח ואמרו בפוסט אותו שיתף גם ראש הממשלה: "רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ׳חצ׳חים, מנשקי קמעות, בוטים ו״חסרי דעת״. דוגמה נוספת לעיתונאית אובייקטיבית. השמאל ממשיך להתנשא על רוב העם - המחנה הלאומי ומצביעי הליכוד. התשובה שלנו תגיע בקלפי".

בתגובה לדברי הליכוד כתבה היום (ראשון) מצליח בטוויטר: "לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שאבי גבאי בגד בבוחריו וצריך ללכת הביתה, לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שמפלגת העבודה צריכה להתפרק, לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שלבני גנץ אין מנהיגות ולא יסתמו לי את הפה גם היום".