חשוד באיומים על שרת התרבות, מירי רגב, נעצר על ידי המשטרה וצפוי להיות מוגש נגד כתב אישום. החשוד, תושב דימונה בן 54 נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שפרסם את האיומים ברשתות החברתיות. "אלוהים יכניס לך סרטן לראש אם שוב תעזי לדבר על ירון לונדון", איים החשוד לפי כתב האישום, "הגיע זמנך ללכת - כי עוד מעט הולכים לרצוח אותך והרצח הפוליטי הבא יהיה את. תכיני את עצמך לקבר".



השרה רגב אמרה בתגובה למעצרו של החשוד כי "דף הפייסבוק שלי מהווה במה פתוחה לחלוטין - ניתן לכתוב כאן מה שרוצים, גם דברים חריפים. אבל לא איומים לרצח. יש קווים אדומים שברגע שהם נחצים, נדרשת תגובה מהירה ואני אכן מודה למשטרת ישראל על הטיפול המהיר באותו מאיים. לכל דבר יש גבול!". 






שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה לסערה בפוסט בפייסבוק והאשימה את לונדון בתקיפה מינית. "עד כאן - ירון לונדון, הגיע זמנך ללכת. אתה לא מבין שלמעשה סיפרת בשידור חי על אקט של תקיפה מינית שביצעת? אתה באמת לא רואה את ההבדל בין לגעת בכרס שלך לבין לחפון שד של אישה? כמה אפשר להיות מנותק מהמציאות? עליך להתפטר כאן ועכשיו. ואם לא תעשה זאת, על תאגיד השידור הציבורי להשעות אותך מידית ולמנוע ממך את היכולת להמשיך ולזהם את השיח התקשורתי במימון כספי משלמי המסים".



"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל איום כנגד עובד ציבור תוך כוונה להניאו מלבצע שליחותו הציבורית ופגיעה בערכי הדמוקרטיה. כנגד אלו תפעל המשטרה על מנת לאתרם ולהרחיקם מהמרחב הציבורי", נמסר מהמשטרה בתגובה למקרה.