אלי מימון כהן, שהורשע ברצח גרושתו קרול ז"ל בתאילנד ושב לישראל לאחר שקיבל חנינה במדינה, נעצר בחשד לייבוא של שלושה ק"ג קוקאין לישראל שנתפסו בנתב"ג. מימון כהן הודה כי רצח את גרושתו בבנגקוק ב-2004, ביתר אותה לחתיכות, הכניס את חלקי הגופה למזוודות והשליך אותם לנהר.

בעקבות דיווח שהתקבל לפני כחודשיים מגורמי המכס בנתב"ג אודות הגעת חבילה ובתוכה חומרים החשודים כסמים מסוג קוקאין במשקל של 3 ק"ג, פתחה המשטרה בחקירה. עם התקדמות החקירה עצרו השוטרים ביום חמישי את מימון כהן, בן 49 מקריית גת, בשדה התעופה מיד עם נחיתתו בישראל. כאמור, החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא. ביום שישי בית המשפט השלום בתל אביב נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד עד יום שני. 
 
נציג המשטרה אמר כי צו המעצר נגדו הוצא לפני חודשים והוכח קשר בין החשוד לבין אחד המעורבים בפרשת סמים והחבילה שנשלחה אליו. עוד ציין נציג המשטרה כי כהן ידע על מעצר האחרים בפרשה, וכשהמשטרה יצרה איתו קשר הוא הבין שדולקים אחריו ולכן נמלט לתאילנד.  
 
בבית המשפט טען פרקליטו עו"ד עבד נבולסי, כי הוא לא ידע על עצם קיומה של חקירה, והוא מכחיש כל קשר לחשדות המיוחסים לו. לעומתו, סברה השופטת מעיין בן ארי אחרת, וקבעה כי בשלב הזה קיים חשד סביר כדי להאריך את מעצרו בארבעה ימים.

כזכור, מלך תאילנד חנן את מימון כהן לאחר שהורשע ברצח גרושתו קרול במדינה ב-2004 והוא חזר לישראל. מימון נידון למאסר של 150 שנה - מאסר העולם הנהוג בתאילנד. אחרי שמונה שנים, ב-13 במאי 2013, הוא שב ארצה, נקי מכל רבב. 

גורמים משפטיים ציינו אז כי משפחתו של כהן הובילה את המאמצים לשחרורו. שר הפנים לשעבר אלי ישי סייע במאמצים אף הוא. הוא קיבל חנינה ממלך תאילנד, לצד עבריינים רבים נוספים, עונשו הומתק לשלוש שנים נוספות בכלא, ומאוחר יותר הוחלט לקצר את המשך מאסרו בחצי, לשנה וחצי בלבד. הוא גורש מתאילנד לישראל והפך לאדם חופשי, ללא כל רישום פלילי או מגבלה שהיא. החוק בישראל לא מאפשר רישום פלילי לעבריין שביצע עבירה בחו"ל וריצה עונשו שם. 
   

מימון כהן, במקור מהעיר לוד, הגיע לתאילנד לאחר שפעל כסוכן סמוי של משטרת ישראל וסייע בהפללתם של 18 סוחרי סמים. בפברואר 2004, לאחר שביקש מזוגתו בנפרד, קרול בת ה-26, להגיע לתאילנד, דקר אותה במלון בו הם שהו. כהן, לפי כתב האישום, הוא ביתר את גופתה, הכניס את חלקיה למזוודות והשליך אותן לתעלת מים בעיר. אחרי חיפושים שנמשכו כמה ימים נמצאו רוב חלקי הגופה, חלקם במסננים שמותקנים בתעלות.