אומרים שלאהבה אין גיל ושאם שני אנשים מאוהבים שום דבר אחר לא משנה, ומי כמונו ב"בין החדשות" יודעים זאת. מידי פעם אנחנו מספרים לכם על סיפורי אהבה בין אנשים שהתגברו על פערי גילאים אדירים שגרמו לסובבים אותם להרים גבה. הפעם אנחנו רוצים לספר לכם על אלקסיס בת ה-24 וצ'ארלס טדלאוק בן ה-79, שנשואים באושר ומתכננים להקים משפחה.

אלכסיס, תושבת שרידן, ארקנס, סיפרה לכלי תקשורת מקומי איך פגשה את צ'ארלס ממש במקרה: "הכרנו בכנסייה, לשם הוא היה מגיע עם אשתו המנוחה, היינו חברות מאוד טובות ובזמנו לא הייתי בקשר איתו". כאשר אשתו מתה ב-2017, השניים היו מוכי צער והאבל חיבר ביניהם: "יום אחד ראיתי אותו יושב לבד בכנסייה ובוכה. רציתי לנחם אותו והתחלנו לדבר. הפכנו לחברים טובים בעקבות זאת ובילינו הרבה ביחד". 


במהרה הקשר ביניהם פרח והשניים הבינו שיש להם רגשות עמוקים זה לזו: "יום אחד הוא אמר לי שהוא מרגיש כלפי רגשות כפי שהרגיש כלפי אשתו. אמרתי לו איך אני מרגישה כלפיו והתחלנו לצאת". מספר חודשים לאחר מכן, השניים כבר מיסדו את הקשר: "הייתי מאושרת כשהוא הציע לי להתחתן איתו. הוא הבעל הטוב ביותר שיכולתי לייחל לו. הוא ממתייחס אלי טוב יותר מכל בן 20 שיצאתי איתו, הוא ג'נטלמן אמיתי. אנחנו אוהבים האחד את השנייה".
 
בגלל שמפרידות ביניהם 55 שנים, הם מושכים לא אחת תשומת לב: "בדרך כלל אנשים חושבים שאני הנכדה שלו או המטפלת שלו או האחות הסיעודית שלו. אבל אני מתקנת אותם ואומרת להם שאנחנו נשואים. הם לא יודעים מה להגיד ונראים די המומים". היא הוסיפה: "אנחנו מתנהגים כמו כל זוג אחר, אני מחזיקה לו את היד ומנשקת אותו בפומבי. לא אכפת לי מה חושבים".

אלקסיס הודתה שהיא עצוב לפעמים כי היא יודעת שבעלה ימות  לפניה, ולכן רוצה להיכנס ממנו להריון כדי שהתינוק ישמר חלק ממנו: "אנחנו רוצים להביא לעולם ילד. אמרו לי שאני אנוכית, כי הילד כנראה יגדל בלי אבא. אבל כשבעלי ימות, אני צריכה משהו ממנו שיישאר אתיי למשך שארית חיי".