אנשים אוהבים להגיד שיש דברים שלא ילמדו אתכם באוניברסיטה, אבל מסתבר שההפך הוא הנכון - אם יש מספיק ביקוש, תוכלו למצוא במוסדות הלימוד קורסים על כל דבר כמעט. קחו לדוגמה את שחקנית הפורנו הקולומביאנית הזו, שלאחר בקשות נשנות וחוזרות ממעריצים, החליטה לפתוח אוניברסיטה שבה ילמדו אך ורק על פורנו.

אלחנדרה אומנה רואיז, (שידועה בשם הבמה "אמרנטה האנק"), עוררה סערה בכלי התקשורת המקומיים לאחר שהכריזה על תכניותיה הלא שגרתיות. אבל זה לא הפריע לרואיז, תושבת מדיין, שתמיד הייתה יוצאת דופן בנוף הפורנוגרפי ונכנסה לתעשייה ממש במקרה, לאחר שהחלה את דרכה בכלל כעיתונאית.

אך יום אחד, במסגרת התערבות, היא הבטיחה להצטלם בעירום למגזין מקומי אם קבוצת הכדורגל האהובה עליה (קוקוטה דפורטיבו) תעלה ליגה. בעקבות ההצלחה של הצילומים הארוטיים, רואיז החליטה לנסות את מזלה בתחום הפורנו ולא הסתכלה מאז לאחור.
 
היא הודתה שהמעבר מעולם התקשורת לפורנו היה קשה, ושנאלצה להתמודד עם לחצים חברתיים, ביקורת וסטיגמות שיש על מי שעוסקות בתחום. אבל כל זה לא מנע ממנה להפוך לשחקנית משגשגת, רווחית ומקצועית, שמסוגלת לצלם 12 סצנות סקס ביום אחד. כעת, רואיז מעוניינת להעביר את כל הידע שצברה לקהל הרחב. באוניברסיטה שתפתח במדיין, היא תעביר קורסים וסדנאות שיעסקו בהפקה, משחק ושיווק פורנוגרפי.

היא אפילו גייסה למען המטרה את שחקן הפורנו הלטיני ראמון נומר, ויחד הם יעזרו לכל מי שרוצה להפוך לכוכב פורנו נחשק. את ההשראה להקמת האוניברסיטה, הסבירה, היא קיבלה ממעריצים שביקשו ממנה עזרה להיכנס לתחום. היא סיפרה בראיון לחדשות cronica כי "הרעיון הגיע אלי אחרי שקיבלתי הרבה הודעות מאנשים שהתוודו בפני שנמאס להם משגרת העובדה שלהם, ושהם מתים להפוך לשחקני פורנו".