לאחר הדיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית של מטרות באזור דמשק וחומס, דוח מודיעין של חברת ISI (ISI Intelligence Report), חושף את התמונות במתחם מכון SSRC (סרס) בג'רמאיא, בצפון-מערב הבירה הסורית. 
 
על פי הדוח, ניכר בתמונת הלוויין מהיום כי הושמד האנגר גדול בתוך מתחם המכון, שעל פי ההערכה הכיל אמל"ח מתקדם או רכיבים רגישים אחרים שהצריכו תקיפה מדויקת זו.

כזכור, על פי הדיווחים הלילה בתקשורת הסורית, כתוצאה מהתקיפה ארבעה בני אדם - בהם תינוק בן מספר חודשים - נהרגו ויותר מ-20 בני אדם נפצעו. עוד פורסם, כי מדובר בתקיפה נרחבת, שכללה לפחות ארבע מטרות, ומערכות ההגנה האוויריות של סוריה יירטו חלק מהטילים, שנורו - לטענת הסורים, ממטוסים שחגו מעל ללבנון.
במקביל טורקיה דיווחה כי חפץ זר, ככל הנראה טיל, התרסק בקפריסין הצפונית. אם אכן מדובר בטיל, ההערכות הן כי מדובר בטיל שנורה על ידי מערכות ההגנה האווירית של סוריה. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי בתקיפה היו 16 הרוגים בתקיפות, בהם עשרה חברי מיליציות זרות.
מאז תחילת מלחמת האזרחים בסוריה, ובעיקר מאז 2015, עם כניסת הכוחות האיראניים לזירת הלחימה, תקפה ישראל מספר פעמים בסוריה כאשר לעיתים היא נוטלת אחריות על התקיפות, ולעיתים לא, ורוב התקיפות מופנות כלפי כוחות איראניים במדינה, מיליציות הכפופות לטהרן או משלוחי נשק המיועדים לארגון חיזבאללה.