בנתב"ג הוכרז היום (שני) בשעות הצהריים מצב חירום 3 בעקבות תקלה במטוס אייר בואינג 737-400 של חברת אלקטרה הבולגרית שהמריא מקלן בגרמניה, שדיווח על תקלה בצמיג. לאחר זמן רב של מתח וחרדה, האירוע הסתיים לבסוף בשלום כשהמטוס נחת בצורה חלקה בשדה התעופה.
אחד מהנוסעים ששהו על המטוס סיפר בחדשות 12 על רגעי החרדה. "הכל עבר בשלום, אבל כולם היו בלחץ. הבנו את זה בקלן, כשהיו רעידות חזקות. הקברניט אמר שיש בעיה, אבל לא ברור מה בדיוק קרה. הקברניט אמר שהיה פנצ'ר בגלגל ושצפויה נחיתת חירום. הדיילת הכינה אותנו למצב חירום, אמרו לנו להרכין ראש קדימה. והעלו את הציוד", אמר. 

צילום: דוברות רש"ת
"חלק מהאנשים היו בלחץ, זו טיסה של אנשים מבוגרים, כולם גמלאים של התעשייה האווירית. הם אומנם בעלי ניסיון, אבל הם נלחצו. חצי שעה לפני הנחיתה אמרו שזה מצב חירום. לאחר הנחיתה הביאו לנו סולמות כדי להוריד אותנו מן המטוס, והכינו אותנו לנחיתה על גלגל אחד. הקברניט אמר שזו נחיתה לא שגרתית".


מאיר אביים שהיה על הטיסה מגרמניה שחזר בגל"צ את רגעי המתח. "כבר בהמראה הורגשו רעידות לא שגרתיות, בנחיתה הורדנו את הראש ואמרנו את התפילה שלנו בלב", אמר. בני וייס, נוסע שהיה על המטוס שביצע נחיתת חירום, אמר לכאן ב' על הדרמה באוויר: "לא הרגשנו פאניקה מיוחדת. הטייס הכניס ביטחון. הוא אמר לנו שהוא יטוס יותר לאט בנחיתה והכין אותנו יפה. עם הנחיתה התקשרתי לבת שלי".

יעקב, נוסע נוסף, סיפר לחדשות 13: "תוך שלבי ההמראה שמענו רעש והבנו שזה מהצמיג השמאלי. אנחנו אנשי תעופה, מיד הבנתי שיש פנצ'ר בגלגל. בהתחלה לא ידענו מה הסיבה, בהמשך החלו שמועות. הטייס היה מעולה, דיבר בשקט ונתן הוראות באנגלית. נחתנו, והכל בסדר".