לא שותפים: יום לפני הבחירות במפלגת העבודה, ובסביבתם של שניים מהמתמודדים - חברי הכנסת איציק שמולי וסתיו שפיר, מודאגים מפיצול קולות שיוביל לניצחון של חבר הכנסת עמיר פרץ. בעקבות החשש, השניים קיימו משא ומתן לשיתוף פעולה, משא ומתן שכשל. במהלך פגישה לילית בין השניים, הם ניסו להגיע להסכמה על ריצה משותפת, אך לא הצליחו להגיע להסכמה על איך תיראה ריצה זו ועל כן הפגישה נכשלה.



תמליל של הפגישה פורסם הערב (שני) במהדורת "החדשות 12", וחשפה את חילוקי הדעות בין הצדדים - שהובילו לכישלון הפגישה, פחות מיומיים לפני פתיחת הקלפיות:


 

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם ששמולי הציע לשפיר לקיים סקר בין מתפקדי המפלגה, שיקבע מי מהם יתמודד בפריימריז לראשות המפלגה מול עמיר פרץ, מסרה שפיר הצהרה לתקשורת, בה אמרה כי "אם מחר כולם ייצאו מהבית להצביע - אהיה יו"ר מפלגת העבודה". חברת הכנסת התייחסה להצעתו של שמולי ואמרה: "חברי איציק, שמכיר את הנתונים ואת ההובלה שלי בסקרים האמיתיים, נבהל הבוקר - אז החליט לייצר ספין. כבר הצעתי לו שותפות מלאה בין שווים, והוא סרב לה". 


שמולי אמר לשפיר שעל פי הנתונים שבידיו משני סקרי העומק הקודמים, הקרב בינו ובין פרץ צמוד והמשך הפיצול במחנה השינוי מסכן באופן אמיתי את הסיכוי להתחדשות במפלגה, ויחד עם זאת מתחייב מראש לקבל כל תוצאה גם כאן.