הדברה במרכז – מה חשוב לדעת: זה אף פעם לא נעים שמזיק כלשהו פוקד את הבית או בית העסק שלך. למעשה, מדובר באחד הדברים הלא נעימים שיכולים לקרות לנו. בעוד ישנם מזיקים שעצם הנוכחות שלהם מהווה מטרד אך אינם פוגעים בבריאות של בני אדם, ישנם מזיקים שעשויים להיות מסוכנים, להעביר מחלות, לעורר תגובות אלרגניות שונות ועוד. כיצד מתמודדים עם המזיקים הללו? מזמינים חברת הדברה מקצועית כמובן. 


האם כל הדברה היא אותה הדברה?
ראשית, עלינו לדעת מספר דברים, כמו למשל – האם כל ההדברות הנן אותו דבר? ובכן, לכל מזיק יש את סוג ההדברה שלו כמובן. בהתאם לסוג המזיק יש דרכי טיפול שונות בו, כאשר המטרה היא למגר את המזיקים ולפתור את שורש הבעיה. ישנם מזיקים אותם לא נרצה להדביר באמצעות רעל אלא באמצעות שיטות הרחקה שונות כמו למשל במקרה של הרחקת יונים. כמו כן בהדברה רגילה יש רעל המתפרק לאט וכזה המחזיק לאורך זמן רב, בעוד באופציה של הדברה ירוקה תוכלו לחזור לביתכם תוך שעתיים מבלי להרגיש שהייתה שם הדברה בכלל. 


כיצד נכין את עצמנו לקראת הדברה בבית?

הדברה המתרחשת בתוך הבית תדרוש מכם לפנות את בני הבית לכמה שעות לפחות (תלוי אם מדובר בהדברה ירוקה או הדברה רגילה) וגם את בעלי החיים שלכם אם יש כאלה. בעלי החיים יחזרו לפחות לאחר 7 שעות ואילו בני אדם יכולים לחזור כשעתיים לערך לאחר הדברה ירוקה. ניתן לאוורר מעט את הבית לפי צורך אבל לא לשטוף את הבית 3 ימים עד השלמת הטיפול במזיקים. כמו כן מרבית ההדברות הביתיות ידרשו מכם לפנות מעט רהיטים וציוד על מנת לאפשר מרחב נוח יותר עבור הדברה במרכז  שיגיע להדביר את הבית שלכם.

האם זה לא מסוכן להדביר את הדירה אם יש בה ילדים קטנים?
ילדים קטנים נוטים להכניס לפה דברים, להתנסות ולגעת בכל דבר שזז. במהלך הריסוס בבית ייתכן וחלק מהריהוט או הציוד עשויים להגיע במגע עם חומרי הריסוס. אם אתם חוששים לצעצועים העשויים לקבל ריסוס במהלך ההדברה בבית הרי שתצטרכו לאסוף אותם מבעוד מועד ולהכניס אותם לארגז משחקים ייעודי או לקחת אותם למקום שבו לא יפגעו מהריסוס. החומר עצמו כבר לא יהיה רעיל לבני אדם כעבור כמה שעות ועל כן תוכלו להיות רגועים יותר. עם זאת, את השטיפה והניקיון מומלץ לעשות רק כ-3 ימים לאחר הריסוס. במידה ותתנהלו נכון עם הילדים וכן תרססו עם הדברה ירוקה הרי שאין סכנה הנשקפת לילדים. בכל מקרה יש להישמע להוראות הבטיחות של המדביר.

סוגים נפוצים של הדברות בקיץ:
יש אינספור סוגים של מזיקים שיכולים לפקוד את ביתנו לאורך השנה כולה. בחודשי הקיץ החמים יש מזיקים שנוטים להגיע בכמויות רבות לביתנו, לבית העסק ולמקומות נוספים שבהם אנו או הילדים שלנו שוהים ועל כן אין לקחת סיכון אלא להדביר אותם באופן בהול ככל שניתן. כך למשל הנמלים שמהוות יותר מטרד לזיהום ולכלוך, אולם מגיעות בכמויות כל כך גדולות שקשה מאוד להשתלט עליהן ועל מנת למגר את הבעיה יש לחסום את נתיבי המעבר שלהם ולחסל את הקן שלהן. כמו כן תיקנים, עכברים, פשפשים, זבובים, יתושים ומזיקים אחרים הינה נפוצים מאוד בחודשי הקיץ ועל כן עלינו להיות מוכנים אליהם ככל שניתן.

כיצד להתכונן לקראת הדברה בעסק?
בית העסק שלנו הוא הדבר הכי חשוב לנו מבחינה מקצועית ופיננסית. על מנת לדאוג לבני משפחתנו אנו דואגים לתפעל ולקדם את העסק על מנת שנוכל להעניק ליקירנו את החיים הטובים ביותר שאנו יכולים להעניק להם. מזיקים שונים בעסק יכולים להוות מטרד רציני ובמקרים מסוימים עשויים לגרום לנזק בלתי הפיך. כך למשל טרמיטים בנגרייה או חנות המציע ריהוט עץ לבית ולגן. זבובים, עכברים ונמלים במסעדה או מתחם מזון כלשהו בבעלותכם ואפילו יונים המקוננות בסביבת העסק שלכם יכולה להרחיק משם מבקרים בשל הרעש הרב שהן עושות, הלשלשת החומצית שיכולה להזיק לרכוש ועוד. אם העסק שלכם באזור המרכז תוכלו להזמין מדביר במרכז כמו את חברת פשפשג'וק המקצועיים שיטפלו בבעיה שלכם במהירות ובמקצועיות.

בחירת חברת הדברות מקצועית מתחילה קודם כל ב:
בשל העובדה שההדברה כבר נוגעת לנושא הבריאותי ותברואתי בבית, בעסק ובגינה שלנו אנו צריכים להיות רציניים בכל הנוגע לבחירת חברה שתטפל לנו בנושא הזה. חשוב לבדוק את רמת הזמינות והשירות של החברה. האם מדברים אתכם אנשים אדיבים ונעימים או שתחושת הבטן שלכם אומרת לכם לא לעבוד אתם? בדקו האם החברה מספקת שירותי הדברה ירוקה. מדובר בשיטת הדברה העושה שימוש בחומר מצמח החרצית, כאשר חומר זה ידידותי יותר לבני אדם ותוך שעה-שעתיים כבר תוכלו לחזור לשגרה בביתכם. בדקו שהחברה הינה בעלת אישור והסמכה מטעם המשרד להגנת הסביבה לעסוק בתחום ולספק שירותי הדברה. לבסוף, בדקו האם תקבלו אחראיות להדברה כנגד אותם מזיקים שאתם משלמים כעת לחברת ההדברה לבצע את ההדברה עמם.