מבקר המדינה החדש מתניהו אנגלמן, שייכנס רשמית לתפקידו מחר, אינו מבזבז זמן, וכבר כעת מוציא לפועל סדרת מינויים של בכירים למשרדו, כאשר הבולט שבהם הינו של עדן ביזמן, שכיהן כיועצו הפוליטי של שר החינוך לשעבר נפתלי בנט. 
 
ל"מעריב" נודע כי ביזמן מיועד לשמש כראש המטה של מבקר המדינה ואחד מאנשי הסוד שלו. יודגש כי בנט נחשב ליריבו המושבע של נתניהו, שקידם את בחירתו של אנגלמן למבקר המדינה, ולמרות זאת, האחרון לא היסס כאמור למנות לתפקיד הרגיש את היועץ של השר לשעבר. ביזמן יחליף בתפקיד את עו"ד דודי נהיר, המלווה את המבקר הפורש יוסי שפירא עוד מימיו כשופט.
 
עו"ד נהיר שימש כעוזרו האישי של המבקר וכיועצו המיוחד לעניינים משפטיים. בכיר נוסף שימונה לתפקיד במשרד צפוי להגיע מהטכניון, מקום עבודתו הקודם של אנגלמן. מנגד, פרישה נוספת של בעל תפקיד בכיר שייכת לניצב בדימוס עמיחי שי, ששימש כיועץ המבקר לענייני מלחמה בשחיתות. טרם התברר אם המבקר החדש ימנה לתפקיד הרגיש איש משטרה בדימוס, ועד כמה סוגיית המלחמה בשחיתות בראש סדר עדיפויותיו. 
 

בכיר נוסף שהחליט לפרוש ממשרד המבקר הוא אלי מרזל המשמש כמנכ"ל המוסד. מרזל זכה בתפקידו להערכה רבה וזכה למוניטין בתור איש מקצוע נטול פניות. גם לתפקיד זה העדיף המבקר החדש למנות בעל תפקיד המקורב אליו. מרזל יוחלף בתפקידו על ידי אל"ם (במיל') ישי וקנין, ששימש בתפקידו האחרון כמפקד יחידת הביקורת הפנימית וכסגן מבקר צה"ל.