הריאליטי המצליח "חתונה ממבט ראשון" אמנם נגמר לפני שבוע וחצי, ופרק ה"ריקאפ" של שירי ולירן ששודר לפני ארבעה ימים נתן לו את אות הסיום, אבל נראה כי הציבור והתקשורת לא מצליחים להוציא את הזוגות מהראש. אמש חשפה אחת המתמודדות הבולטות של התוכנית, בת אל לוי, את בן זוגה החדש, אסף חנגרי, איש נדל"ן בן 36, בתוכניתו של גיא פינס ב"קשת 12". הצופים כמובן התעניינו בשאלה, כיצד קרה שאחרי ההודעה המרגשת בפרק הסיכום, כי בת אל ויוגב אלקיים החליטו להישאר יחד, בחלוף הזמן מהצילומים הם החליטו להיפרד וללכת כל אחד לדרכו.



"כשהסתיימה התוכנית לקחנו נשימה ארוכה וניסינו, באמת ניסינו, אפילו נסענו לחו"ל יחד", סיפרה בת אל. "וזה פשוט לא עבד מהבחינה ששנינו אנשים שמחפשים דברים קצת שונים בחיים. מבחינת איך אנחנו מוצאים את עצמנו עוד כמה שנים, הפערים פשוט התחילו לגדול ולגדול". 



"השאיפות שלנו שונות לחלוטין, הוא מצא את המקום הקטן שלו במושב ואני בן אדם שצריכה בן זוג שילך איתי", סיפרה בת אל שהתגוררה 12 שנים בניו יורק, בעוד בן זוגה בתוכנית, יוגב, התגורר מושב תאשור בצפון הנגב.





"התחלתי לשאול שאלות, לראות ולבדוק, והוא הבין את זה גם מהכיוון שלו", אמרה בת אל, "אני חושבת שזה לא היה חד צדדי, זו פשוט הבנה משותפת ששנינו אנשים שונים בדברים מהותיים שחשובים להמשך החיים. אני יכולה להגיד שאהבתי את התחושה שהוא נתן לי. הוא ג'נטלמן, הוא יכול לגרום לאישה להרגיש טוב".



"תוכנית הטלוויזיה זה חודש וחצי של צילומים ובזמן הזה את עושה המון דברים. את ממש בתוך זה", הוסיפה המשתתפת, "רק כשאתה שנייה נעצר אתה אומר 'אבל עכשיו אני לא מרגיש ככה'. אז מה קרה? מה שהרגשתי זה לא נכון? איפה התחושות שלי באמת? נתנו לי להרגיש משהו שהוא לא בהכרח קיים?".



אהבת אותו?
"אני יכולה להגיד שאהבתי את התחושה שהוא נתן לי. הוא ג'נטלמן, הוא יכול לגרום לאישה להרגיש טוב".



כשחשפה בת אל את בן זוגה החדש, שאל אותה כתב התוכנית: "עכשיו את יכולה להגיד שאת מאוהבת?, היא השיבה: "אני לגמרי הכי מאוהבת בעולם. אני חושבת שזה איזשהו מכלול שלם של המון חלקים שהשלימו את עצמם, לפאזל שחיכיתי לו. אני מקווה שזה רק לעתיד הרבה יותר טוב".



צופים רבים זעמו על בת אל אחרי שחשפה את בן זוגה החדש, על כך שכביכול החליפה בן זוג המהירות, אחרי שרק לפני שבוע וחצי הודיעה בטלוויזיה כי היא ממשיכה ביחסים עם יוגב, אך למעשה, אותה הודעה ניתנה לפני כחצי שנה ורק שודרה לאחרונה. "אני חושבת שזה משהו שאנשים צריכים להבין. זה לא קרה עכשיו. לא נפרדתי מיוגב ויום אחרי יצאתי עם אסף" אמה והוסיפה. "כשסיפרתי לאסף על זה הוא אמר שזה מוזר, הוא אמר לי 'וואי, למה הלכת לזה? זה הכי לא את'".