כתב המשפט של חדשות 12, גיא פלג, התייחס הבוקר (רביעי) בתכניתו ב-103FM לדיון המחודש בפרשת אייל גולן, שבסופה הוחלט, כידוע, לסגור את התיק נגד הזמר מחוסר ראיות, זאת בעקבות תכניתם של אורלי וגיא בנושא. 



"מי מכם שצפה אמש בסרטם של גיא מרוז ואורלי וילנאי, שם לב שהם נהגו בי בנדיבות ונתנו קרדיט לכמה מהחשיפות שלי סביב הפרשה של אייל גולן, וזו התנהגות די חריגה במחוזותינו", אמר פלג בפתח דבריו, והוסיף: "על רקע זה, אני מרגיש חובה להבהיר כמה נקודות שנדמה כי הובאו אמש באופן חסר ומעוות". 




"ראשית", המשיך פלג, "ביחס לתזה שהביאה התובעת ליאת מלמד - היא הצרה על החשיפה המוקדמת שלי שפגעה, לדבריה, בהליך החקירה בפרשת אייל גולן. לטענתה, החשודים כבר ניקו את מכשירי הטלפון מראיות מפלילות, מחקו צילומים ומסרונים בעייתיים, ניקו את הבתים מסמים ואף הגיעו לעדים מרכזיים בפרשה. אומר בעדינות שזהו נתון אשר למיטב ידיעתי אינו נכון. הפרסום שלי היה אחרי שהחקירה הפכה לגלויה, והחלו לגבות עדויות מעדים מרכזיים".
 
הוא הוסיף כי "אם היה כאן כשל, היה נכון להפנות לפרקליטה את השאלות הנוקבות. האם לא היה נכון להנחות את צוות החקירה להוציא צו איסור פרסום? מה שאני יודע מהפרשה שליוויתי באדיקות הוא שאביו של הזמר המפורסם אייל גולן, הוא עבריין מין שניצל באדיקות קטינות, ועבר כלפיהן עבירות מין קשות. אין חולק שעבירות המין בוצעו בסביבתו הקרובה של גולן, ומעבר לזה לא מדובר בסתם קטינות, גם אני פגשתי בהן, ורובן נערות במצוקה".