בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרה של כרמל מעודה, הגננת החשודה בשורה של מעשי התעללות ופגיעה בפעוטות חסרי ישע שהיו תחת השגחתה במשפחתון שניהלה בביתה. ההחלטה להאריך את המעצר בפעם הרביעית ברציפות התקבלה לאחר שהמשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע המצביעה על כוונת הפרקליטות להגיש נגדה כתב אישום. 
 
כידוע, הגננת נעצרה בעקבות תלונה של הורים, שטענו כי בנם הוכה על ידי מי שהייתה אמורה להיות המטפלת שלו במשפחתון. בלשי וחוקרי המשטרה שהגיעו למשפחתון, הצליחו על פי הנטען למנוע ממעודה למחוק סרטונים שתועדו במצלמות האבטחה, אותם התקינה בעצמה.  חוקרי המשטרה אספו את המצלמות, ולאחר שעות ארוכות של צפייה נחשפו למעשים חמורים ומחליאים לכאורה שביצעה המטפלת נגד הפעוטות עליהם הייתה אמורה להשגיח.
 
בדיונים הקודמים התבטא בית המשפט כמי שלא זכורים לו סרטונים ברמת התעללות שכזאת. בחלק מהסרטונים נצפית מעודה כשהיא כובלת לאחור את שתי ידיו של פעוט, ודורשת ממנו לאכול מצלחת. במקרה אחר סטרה והדפה פעוט, בעטה בו בעודו שרוע על הרצפה ותקפה חסרי ישע ללא רחמים.
 

אט אט הצטברו כנגד מעודה עוד ועוד תלונות מהורים זועמים, שזיהו סימני פגיעה לטענתם על גופם של ילדיהם. מעצרה כאמור הוארך מעת לעת, והיום הוארך פעם נוספת.