שוב נפלו: גולשים ברחבי העולם דיווחו אתמול (רביעי) על תקלה בפייסבוק וכן בחברות הבת שלה - וואטסאפ ואינסטגרם. הם דיווחו על קשיים בטעינה של פיד החדשות, בצפייה בפרסומים של אחרים וכן בהורדה של תמונות וסרטוני וידאו. רק לאחר יותר מ-12 שעות דיווחה פייסבוק כי התקלות תוקנו והאפליקציות חזרו לעבוד כרגיל, לאחר שלטענתה הבעיה נגרמה במהלך פעולות תחזוקה שגרתיות.



על פי האתר downdetector.com הבודק את הגישה לאתרי האינטרנט השונים, נרשמה אתמול עלייה דרסטית בכמות הדיווחים על תקלה החל מסביבות השעה 17:00 שעון ישראל, ובשעת הפיק של התקלה היו מעל 1,700 דיווחים על נפילה ממשתמשים שונים.



דיווחי תקלות בפייסבוק. צילום מסך



תקלות באינסטגרם. צילום מסך


תקלות בוואטסאפ. צילום מסך



כזכור, גם בחודש אפריל האחרון דיווחו גולשים ברחבי העולם על תקלה בפייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. מי שניסו להתחבר לרשת החברתית הגדולה בעולם, לפרסם פוסטים חדשים או ללחוץ "לייק" על פוסטים קיימים, נתקלו בהודעה לפיה ישנן עבודות תחזוקה על השרתים וכי השירות צפוי לחזור במהרה. פחות משעה לאחר מכן, החלו דיווחים על תקלה באינסטגרם, חברת בת של פייסבוק. ברשת החברתית הזו, הגולשים לא הצליחו להעלות תמונות או סטורי, ובמקרים מסוימים אף לא הצליחו להיכנס לאפליקציה ולרענן את הפיד. בהמשך, דווח גם על תקלות בוואטסאפ.