שבוע אחרי הודעתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק על הקמת מפלגה חדשה, הערב (חמישי) מתפרסם סקר מאוד לא מעודד מבחינתו. על פי סקר של חברת החדשות, מפלגתו של ברק לא חוצה את אחוז החסימה ומקבלת 3 אחוזי תמיכה.
עוד על פי הסקר של חברת החדשות, הליכוד עם 32 מנדטים, כחול לבן עם 31, הרשימה המשותפת שלישית בגודלה עם 12 מנדטים, ישראל ביתנו עם נתון מרשים של 9 מנדטים, העבודה עם פרץ כיו"ר זוכה ל-8 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה עם 7 מנדטים כל אחת, הימין החדש ואיחוד מפלגות הימין עם 5 מנדטים כל אחת ומרצ עם הורוביץ בראש מקבלת 4. מפלגתו של ברק כאמור, לא עוברת על פי הסקר את אחוז החסימה וכך גם זהות של פייגלין.

לפי סקר חדשות 13, אם הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה מקבלת 31 מנדטים וכחול לבן הייתה מקבלת 29 מנדטים. הרשימה המשותפת עם 9 מנדטים, ישראל ביתנו - 8, העבודה - 7, ש"ס - 7, אהוד ברק - 6, יהדות התורה - 6, הימין החדש - 5, איחוד מפלגות הימין - 4, זהות - 4, מרצ - 4. על פי הסקר גוש הימין ללא ישראל ביתנו מקבל 57 מנדטים וגוש השמאל 57 מנדטים.
 
בשאלה למי ההתאמה הגבוהה ביותר להיות ראש ממשלה. נתניהו עם 46%, גנץ עם 24% וברק עם 10%. לשאלה איזה ממשלה אתה מעדיף, 42% מהנשאלים העדיפו ממשלת הליכוד, כחול לבן וללא חרדים. 21% העדיפו ממשלת ליכוד עם החרדים, 16% העדיפו ממשלת כחול לבן, ליכוד וחרדים. כמו כן, 15% השיבו כי אינם יודעים, ו-6% - ממשלת מרכז-שמאל עם החרדים.
ברק התייחס לסקר חדשות 13 ואמר: "רק יצאנו לדרך וכבר מתחילים לראות את השינוי. כעת זה זמן להתאחד ולגבש היטב את המחנה על מנת להחזיר את ישראל לפסים. מיליוני ישראלים שמבקשים להחזיר את ישראל לערכים של מתינות, חזון הנביאים, צדק, דמוקרטיה ויהדות של אהבת חינם. בואו. זאת רק ההתחלה".