התחקיר של אורלי וילנאי וגיא מרוז על אייל גולן, שחשף התנהלות בעייתית של הזמר בפרשת "משחקי חברה" שנחקרה בשנת 2013, עורר תגובות מעורבות מצד תומכיו ומתנגדיו של הזמר. בת זוגו, דניאל גרינברג, התייחסה לראשונה הערב לתחקיר בחשבון האינסטגרם שלה, והביעה בו תמיכה מלאה: "כמה שאני אוהבת אותך".



"את הברכה שלנו קיבלנו, האושר שלנו הוא רק שלנו, הימים, השבתות בבית בשקט שלנו .. זה גם רק שלנו ואני מודה שזכיתי", כתבה. "זכיתי לאהוב אהבת אמת את האדם שלצידי, זה שמכבד אותי, זה שמקבל אותי כפי שאני, זה שמפרגן לי ומחמיא לי בלי סוף, זה שמעניק לי שקט נפשי וביטחון עצום באהבה שלנו,זה שתומך בי ובהצלחה שלי בכל זמן".

עוד כתבה גרינברג: "זה שאת השיחות נפש הכי עמוקות שלי אני אנהל רק איתו ואת החוויות הכי מדהימות שלי עברתי כשהוא לצידי. הוא החבר הכי טוב שלי והשותף שלי לחיים, הטוב בהתגלמותו, הנשמה הכי גדולה שהכרתי".


"אז כן, זה בגללך שסתם אני מחייכת כל יום מאושר ואני רוצה להודות לך על שזכיתי בכל הטוב הזה", כתבה בסיום. "איתך לצידך מאחוריך תמיד".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כמה שאני אוהבת אותך . אז את הברכה שלנו קיבלנו , האושר שלנו הוא רק שלנו .. הימים , השבתות בבית בשקט בכיף שלנו .. זה גם רק שלנו . זכיתי לאהוב אהבת אמת את האדם שלצידי , זה שמכבד אותי ,זה שמקבל אותי כפי שאני , זה שמפרגן לי ומחמיא לי בלי סוף , זה שמעניק לי שקט נפשי וביטחון עצום באהבה שלנו ,זה שתומך בי ובהצלחה שלי בכל זמן . זה שאת השיחות נפש הכי עמוקות שלי אני אנהל רק איתו ואת החוויות הכי מדהימות שלי עברתי כשהוא לצידי . הוא החבר הכי טוב שלי והשותף שלי לחיים , הטוב בהתגלמותו, הנשמה הכי גדולה שהכרתי . אז כן , זה בגללך שסתם אני מחייכת כל יום מאושר ואני רוצה להודות לך על כך . איתך לצידך מאחורייך תמיד יקר שלי ❤️

A post shared by (@danielgreenberg) on


מוקדם יותר היום, פורסם בערוץ 12 כי בעקבות שידור התחקיר, תובעים אייל גולן ומנהליו מאורלי וגיא סכום של שבעה מיליון שקלים, כפי שהבטיחו שיעשו במידה והסרט ישודר. על פי הדיווח, רשת 13 טענו בתגובה כי "הסרט מדבר בעד עצמו".