הילטון תל אביב, צילום: מיכה לובטון.



אם יש מישהי בינינו שלא חולמת ברגע זה על חופשה, שתרים את היד. החופש הגדול הגיע, ובניגוד למה שמעידים התורים הארוכים בנתב"ג, בחרתם להישאר הפעם בארץ ולהעביר כאן את החופשה. ליקטנו את האטרקציות לגדולים ולקטנים שמציעים בתי המלון בארץ ויאפשרו לכם לקחת רגע של הפסקה מהמרוץ המטורף. אז לאן הולכים?




מלון מטיילים, צילום: יח"צ.


תמונת קצף בקפה, 

ג'אמים ובילוי עם הכלב

אין כמו לשתות קפה רותח על הבוקר או בירה צוננת אחרי הצהריים כשמהקצף נגלית אליכם תמונה שלכם. בבתי מלון מקולקציית היוקרה של ישרוטל, ובהם גם הילטון תל אביב, תוכלו להתפנק עם קפה או בירה מעוטרים בתמונת הפנים שלכם או בברכת בוקר טוב מפנקת. כל זה מתאפשר הודות למדפסת המשקאות החכמה של ריפלז. ה־Ripple Maker PM מדפיסה באמצעות סילון "דיו" המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף כמו בירה, קפה וקוקטיילים.
אם אתם בכיוון של חופשה בעיר הקודש, כדאי שתכירו את סינמה הוסטל, הממוקם במבנה הנטוש והמוכר של קולנוע אוריון בירושלים. את המלון הקימו אדיר אמסלם ומיכאל פרלשטיין, יזמים בקרן שמש, חברה לתועלת הציבור ללא כוונת רווח, והוא מציע לאורחיו שיעורי יוגה מדי יום שלישי וג'אמים עם נגנים ירושלמיים מקומיים. 
זוגות ומשפחות שיש להם גם הולכים על ארבע חייבים להכיר את רשת "מטיילים". בתי המלון של הרשת מקבלים באהבה כלבים ואף מעודדים להגיע עמם לחופשה. במלון השיקו ערכה למטיילים עם כלבים - "מטיילים על ארבע" - הניתנת לאורחי המלון, ותוכלו למצוא בה קערה מתקפלת למים או לאוכל, צעצוע ומחזיק שקיות לרצועה. בערכה יש את כל מה שבעל כלב צריך שיהיה לו ליום־יום, לטיול או לחופשה עם הכלב. כל פריט מגיע במגוון צבעים ועשוי מחומרים ידידותיים לכלב.

מלון אסטרל פאלמה, פעילות ימית, צילום: אסטרל.

 

פעילויות מים צוננות

כדי לאזן את מדדי החום חייבים לשלב מים שיצננו קצת את הגוף, ומי שלא מסתפק בבריכת המלון יכול ליהנות במלון אריאה באילת (מרשת אסטרל) משירות השכרת שנורקלים חינמי לאורחי המלון. למלון, השוכן ברצועת החוף הדרומית של אילת, יש ירידה לחוף, והאורחים מוזמנים ליהנות מצלילה מרעננת שכוללת דגים ואלמוגים.
למעדיפים פארקי מים כדאי להכיר את מלון חוף גיא, המשמש כ־resort&spa למשפחות ושוכן לשפת הכנרת אל מול הרי הגולן. חוף גיא הוא המלון היחיד המציע שילוב של פארק מים וחוף רחצה פרטי לשפת הכנרת. פארק המים משתרע על שטח של 15 דונם וכולל, בין היתר, מגוון רחב של מגלשות, בריכות מים, מתקני שעשועים לילדים ולמבוגרים, מרחבי דשא גדולים, פינות מוצלות ומלתחות מרווחות. הכניסה לאורחי המלון חינם. לצד זה אפשר ליהנות גם מחדר משחקים ענקי לילדים, עם משחקי XBOX, מסך סרטים גדול ועוד. 

גיאלנד במלון חוף גיא, צילום: אורי אקרמן.

קצת ספורטיביות

ספורט ימי הוא אחת האטרקציות החמות מדי קיץ, לגדולים וגם לקטנים. מלון אסטרל פאלמה באילת מציע לאורחי הרשת פעילות ספורט חינמית לכל המשפחה. הפעילות כוללת דיווש בסירות פדלים מעוצבות כברבורים, דרקונים ומכוניות. הפעילות מתקיימת בכל יום במהלך השבוע, בין השעות 10:00־17:00 במתחם הלגונה, הצמוד למלון ופועל באמצעות מפעיל ספורט ימי מטעם המלון. הפעילות מיודעת לילדים ולמבוגרים כאחד ומוגבלת מגיל 6 ומעלה ולחובה של ליווי מבוגר עד גיל 16. השיט נמשך כחצי שעה, ובעת הצורך קיימת במתחם סירת הצלה המשמשת את מפעיל הספורט הימי. 
אם אתם יותר בכיוון של יוגה, פילאטיס וקיר טיפוס אתגרי, תוכלו ליהנות מהם במלון גליליון, השוכן בנופיו של עמק החולה. המלון מציע חופשת "סאמר קאמפ" מיוחדת לכל המשפחה, עם הפתעות ופעילויות. נוסף לכך גם יתקיימו טעימות יין מדי יום בחדר היין של המלון, הקרנות של סרטי קולנוע על מסך ענק תחת השמיים ב"סינמה גליליון", שוק קולינרי ענקי, "אגמון מרקט", הצמוד למלון, טיסה בכדור פורח, כניסה חינם (GPASS) לשיט קייאקים, לפארק החבלים ועוד. חינם לאורחי המלון. 
ואחרי שנרגעתם בצפון, אתם מוזמנים להדרים למלון ווסט אשדוד מרשת טמרס, שבשיתוף עיריית אשדוד והעמותה לתיירות מציע מגוון פעילויות, בהן: ספארי לילה, הכולל סיור בחשיכה לכל המשפחה. הסיור מתחיל בדיונה הגדולה של אשדוד ומתחקה אחר בעלי חיים, גללים, מחילות ועקרבים זוהרים בפנסי אולטרה־סגול, ומסתיים בגלגולים בדיונה. כן יתקיימו גם תחרויות בניית ארמונות בחול נושאות פרסים, טורניר מטקות לכל המשפחה ועוד.
 לא משנה מה סגנון החופשה שאתם אוהבים, מגוון בתי המלון בארץ מציעים המון אטרקציות ופעילויות כדי שתמצאו את זה שמדבר אליכם ויעניק לכם את החופשה האולטימטיבית, ממש כאן, בלי לעמוד בתורים ולהחתים דרכונים. חופשה מהנה.

מלון גליליון, צילום: רותם גולן.