חברת נמל חיפה העלתה היום (שלישי) לאוויר אתר אינטרנט חדשני שהוא בעצם שישה אתרים שונים, המציגים בשלוש שפות את פעילות הנמל באופן מרהיב ושקוף ובזמן אמת, הן בתחום המטענים והן בתחום המתפתח של תיירות וקרוזים, ומבטא את הכיוון האסטרטגי אליו מכוון הנמל.



האתר מביא לידי ביטוי בעברית, אנגלית וערבית את האסטרטגיה של החברה לשנים הקרובות הכוללת מצויינות בשירות, שקיפות אל מול הלקוחות והציבור, חדשנות, פנייה ללקוחות במדינות ערב הסמוכות לישראל כדוגמת ירדן, חיזוק תחומי פעילות כמו מטען כללי ותיירות, בכלל זה תחום הפלגות השייט ואוניות התיירים וההכנות לפתיחת הנמל לקהל הרחב במסגרת תוכנית חזית הים העירונית.



אשל ארמוני, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: "אתר האינטרנט החדש מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של החברה לשנים הקרובות. העובדה שהאתר נותן שירות מלא גם בערבית משתלבת היטב עם הכוונה שלנו לפתיחת ערוצי תובלה מזרחה והגברת שיתוף הפעולה בהנעת סחורות בתוך המזרח התיכון".



אתר האינטרנט של נמל חיפה. צילום מסך: אתר נמל חיפה
אתר האינטרנט של נמל חיפה. צילום מסך: אתר נמל חיפה



מנדי זלצמן מנכ"ל חברת נמל חיפה: "האתר החדש של נמל חיפה הוא בבועה של הנמל עצמו - איכותי, מקצועי, שירותי ועם יופי ו'ספיריט' שמיוחדים לו. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית ששמה אותנו גם בתחום הזה, של מידע אונליין ברשת, ברמה העולמית הגבוהה ביותר. בשתי מילים – היזהרו, ממכר".



זוהר רום, דובר הנמל ומנהל התקשורת השיווקית ותחום הקרוזים: "למדנו הרבה מנמלים מובילים טכנולוגית כמו נמל רוטרדם ונמל המבורג, בעיקר בכל הנוגע לפיתוח כלים טכנולוגיים בזמן אמת, ואנחנו מביאים כעת ללקוחות ולציבור אתר מהוקצע שכייף ויעיל לגלוש בו הן במחשב והן בכל מכשיר סלולרי. העובדה שהאתר מותאם במלואו גם לאנגלית ולערבית היא בשורה חשובה ללקוחות הנמל בישראל ובמדינות השכנות לנו, ואמירה חד משמעית של הנמל שמעוניין להיות שער הכניסה הראשי למזרח התיכון".