גיא פינס לא מוכן שיעשו על חשבונו "פייק של ריאליטי": מגיש תוכנית הבידור העלה אמש (שבת) לרשת ציוץ זועם לאחר שידור הסרט "החתונה של אנה", אודות חתונתה של אנה ארונוב, והאשים את ההפקה בשקר לצופים. למעשה, פינס יוצא נגד הערוץ בו הוא משדר, "קשת 12", שהפיק את התוכנית.


משתתפי ריאליטי רבים העידו במשך השנים על עריכה מגמתית או תכסיסים שונים שביצעו ההפקות השונות, החל מצילומי השלמה שנערכו בעונה הראשונה של "הישרדות" בחופי הארץ ועד ההחלפה לא ברורה של המגישה רותם סלע באופירה אסייג ב"הכוכב הבא", שנחשפה ב"מעריב אונליין". כעת, פינס, שלקח חלק גדול בעולם הבידור במסגרתו נוצרו תכסיסי אלו, יוצא כנגד התופעה.

המגיש פרסם כאמור ציוץ זועם בחשבון הטוויטר שלו, אחרי שידור התוכנית "החתונה של אנה" ב"קשת 12", שעקבה אחרי חתונתם של הרקדנית המפורסמת אנה ארונוב, ובן הזוג אותו הכירה בריאליטי "לאהוב את אנה" - אייל אלגבי.


"אם צפיתם בסרט-עלק-דוקו על ה'חתונה' של אנה ארונוב וראיתם אותה תוקפת את לירון שמם כתבתנו על איך היא מעזה לשאול שאלות אישיות בנושא הריון וחתונה, אז רק שתדעו שכל השאלות לא שודרו אצלנו ונשלחו אלינו מהפקת הסרט של אנה!".

פינס הוסיף ביקורת חריפה ומפתיעה במיוחד: "רצו לייצר (עוד) סצינה מכלום - את הפייק של הריאליטי אל תעשו על הגב שלי!".



דעות הגולשים בתגובה לציוץ היו חלוקות. "גיא ידידי אתה צודק אבל מי שהלך להיות אינסטלטור לא יכול להתלונן על ריח הביוב", כתב אחד הגולשים.

"גיא, אם זה "עאלק דוקו" על "פייק ריאליטי חתונה" - כדבריך, אז למה עשית על זה כתבה בתכניתך, ולמה הסכמתם שהכתבת תשאל שאלות שההפקה נתנה לה?", הוסיף גולש אחר.

"אז מה שאתה בעצם אומר, שאת הפייק עיתונאות שלכם אתם בצעתם על הצד הטוב ביותר (שאלתם את השאלות שההפקה שלחה לכם), ומאוד מאוד הופתעתם כשאותה הפקה השתמשה בזה לצרכיה? פשייי יא אלללה כבר אין אינטגריטי בתעשיה", סיכם גולש נוסף.

מ"קשת" לא נמסרה תגובה לכתבה.