לאחר מאבק ממושך: בית החולים שערי צדק הודיע היום (ראשון) כי נקבע מותו של הילד חיים בנימין ביגלאייזן בן ה-11, שנפצע אנושות לפני למעלה מחודשיים בתאונת פגע וברח בשכונת רמות. "אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים, בו אושפז ביגלאייזן לאחר התאונה הקשה. במהלך החקירה, פורסם כי בעקבות הפגיעה, הועף הילד בעוצמה למרחק של 15 מטר, ואחריה נמלטו מהמקום החשודים כשהם נוסעים במהירות של 158 קמ"ש, תוך שהם חוצים צומת ברמזור אדום לכיוון גבעת זאב. 



כזכור, בתחילת החודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר
זירת התאונה בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי בגין הפקרה לאחר פגיעה, ונגד מאיר גמליאל בגין עבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת. על פי כתב האישום, ב-21 באפריל, בשעות הערב, נהג סנדרוסי ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. אותה עת חצה את הצומת הילד בן ה-11, כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום.מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע שהיה על מעבר החצייה. הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

עוד טוענת התביעה, כי הנאשמים עשו כל שלאל ידם על מנת להכשיל את הליך החקירה, כאשר רק ביום 28.4.19, לאחר ניסיונות איתור רבים של סנדרוסי, לרבות פרסום תמונתו באמצעי התקשורת, הגיע הנאשם לתחנת המשטרה לב הבירה ורק ביום 6.5.19, אותר גמליאל על ידי המשטרה בדירה שנשכרה על ידי מכר שלו, וזאת לאחר ימים רבים בהם נמנע מליצור קשר עם המשטרה, על אף ניסיונות איתור רבים שלו בין היתר דרך משפחתו ומכריו. הנאשמים אף ניתקו את הטלפונים הניידים שלהם לאחר האירוע, ונמנעו מלהביאם או להפנות את גורמי החקירה אל מיקום הטלפונים, כאשר אף זאת במטרה להכשיל את הליך החקירה.
 
הפרקליטות הוסיפה בכתב האישום, כי לסנדרוסי יש עבר פלילי בעבירות איומים ופריצה לבניין, וכן חמש הרשעות בעבירות תעבורה. לגמליאל עבר פלילי בעבירות סמים, וכן שלוש הרשעות בעבירות תעבורה לרבות נהיגה בשכרות.