לאחר חשיפתו של גיא פלג בערוץ 12, לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה להעמיד לרשות המיליארדר ארנון מילצ'ן מסוק של חיל האוויר, תקף נתניהו בסרטון תגובה ששודר בפייסבוק והאשים את הערוץ בהיותו "ברק TV וגנץ TV". ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר תקף אותו בתגובה בסרטון שהעלה לרשתות, לעג לדבריו והאשים אותו בניסיונות השתלטות על התקשורת.



 


"ביבי, כרגע גמרתי לצפות בארבעה סרטוני ליצנות ששידרת היום", אמר. "אם אתה תמשיך ככה, תהיה לנו באמת מערכת בחירות שמחה משני הצדדים. אתה מספר היום לציבור בעצם שערוץ 12, החדשות, הן ברק TV? זה גנץ TV? יעני, זה בכלל תחנת טלוויזיה בשירותינו? אתה, ששלדון אדלסון קנה לך עיתון במיליארדים של שקלים? אתה, שהוקלטת והקלטת שיחה מושחתת על השפעה בעיתונים עם מו"ל של עיתון גדול? אתה ששולט בוואלה ובתחנות אחרות דרך עסקת שוחד של 1.8 מיליארד שקלים? אתה שניסית לסגור את ערוץ 10, ניסית לתחמן את התאגיד ולהשחית את גלי צה"ל? אתה שמדבר עד היום על הצבה של עורכים ומגישים ועל ליין-אפ?".
 
"אני יודע למה אתה כועס ביבי", הוסיף ברק. "אתה כועס כי אתמול נחשפת בקלונך. כתב פלילים טוב של ערוץ 12 קיבל ממך הדלפה של חומר שקשור לחקירות השחיתות שלך, אבל לא את הלב של השחיתות שעוד נדבר עליה. הדלפת לו בכוונה, ביקשת שהוא ישדר, ואחרי שהוא שידר התנפלת איך בזבזו רבע מיליארד שקל ואיך עשו מיזה פייק ניוז".
 
"אתה יודע מה פייק ניוז באמת? פייק ניוז זה אתה", תקף. "פייק ראש ממשלה זה אתה. והציבור הוא זה שיידע בבוא העת לומר לך את האמת. אני אומר לכל הצופים, אל תשכחו, אנחנו במערכה חשובה מאוד בין מאחז העיניים שראיתם היום ועוד תראו אותו, בן אדם שמנסה להסיח את הדעת ואת תשומת הלב מאוסף שערוריות השחיתות בהן הוא מעורב, כאשר לצידו שפר וחפץ, והרו, ופילבר, ומי לא. כל העוזרים שלו עמוק בתוך פלילים, בסוף גם הוא יהיה עמוק בתוך פלילים. הוא מנסה להסית את תשומת הלב על ידי משיכת הקשב לברק TV ולגנץ TV. אלו שטויות, תזכרו כולם". 

בסיום דבריו, אמר ברק כי "אנחנו צריכים להחליט ביום הבחירות האם אנחנו במדינת נתניהו או במדינת ישראל. אני מאחל לכולנו שלא נהיה במדינת נתניהו. שיעשה סרטונים בכל מקום שהוא יהיה בו אחרי סיום שירותו, וייתן לנו לכונן מחדש את מדינת ישראל הדמוקרטית והראויה".

עוד קודם לתגובתו, העלה ברק סטטוס לטוויטר בו כתב: "ביבי, על מי אתה עובד? מי עוד מאמין לך? תירגע וחכה לתגובה".


כזכור, בתגובה שפרסם אמש נתניהו לכתבתו של גיא פלג הוא טען בין היתר כי  "כבר יומיים גיא פלג לא מתעסק באהוד ברק שקיבל תרומה ענקית במיליוני שקלים מחבר שלו שהואשם היום כעבריין מין. תחשבו מה היה קורה אם אני הייתי מקבל 10 מיליון שקל מעבריין מין ומצולם מחופש יוצא מביתו? אם זה היה אני, כל המהדורות היו נפתחות וכל הטקסט היה מעלה עשן. הם לא עושים את זה כי התקשורת חושבת שכולנו מטומטמים. אנחנו חכמים ואני אמשיך לדבר ישירות עם הציבור".

בכתבה עצמה, פורסמו תמלילי חקירתו של נתניהו, בהם הוא מנסה להסביר לחוקרו תנ"צ כורש ברנור מדוע ביקש לאשר לארנון מילצ'ן מסוק לירדן.